Gå til innhold

EspenS Golf III Gti - SOLGT!

Ranger emnet

EspenS

Anbefalte innlegg

nei er utrolig, ikke sant.. :thumb hehe når jeg fikk den så var den strøken og helt original så tenkte jeg skulle beholde den sånn.. eneste jeg har gjort med den er å fikse alle slitasjedeler og sette på ett hjemmemekka luftfilterkit.. hehe må jo ha gromlyden..

blir bra med den frontfangeren tror jeg.. er en av de finere til g3 den der.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 277
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var jeg i går innom en pakistaner ikke langt unna skedsmo å henta meg nye piggdekk!

Endte opp med nokian hakka 5. 185/60/15 blei det til slutt. litt billigere å bedre på slafs og dritt:)

Så nå er jeg egentlig udødelig i vinter!:fatality:

Mye paya du..? :)

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye paya du..? :)

Jeg betalte 3500kr ferdig på felga:)

Tror jeg så deg idag... kjørte bak aksel i den shabbye volvon hans ved rud... du drev å blinka på han hvertfall

Er da ikke noe å tro det! Ja du så meg, å ja det var jeg som blinka på Aksel:)

Er forresten veldig glad jeg skifta til pigg, det er utrolig mye bedre på dritt føre som det har vært i dag!

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg så deg idag... kjørte bak aksel i den shabbye volvon hans ved rud... du drev å blinka på han hvertfall

Den er da ikke så shabby da.............

:drive2

Og ja Espen nå som du nevner det så er bilen din litt fin. Takk for at du minnte meg på det. :)

Edit:Forresten, Halla MSpeed, hvem er du...? :wonder:

En gærning fra Lommedalen,

var hardhendt på brennstoff pedalen.

Hans styring var slurven.

Han skar ut i kurven.

Med helskru i saltomortalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut to bilder som moore på forumet tok rett etter at jeg henta bilen i sommer:) Må friske opp noen sommer minner!

På bildene er bilen helt strøken, jeg savner det:P

GTi_001.jpg

GTi_002.jpg

Eneste som er gjort med utsiden er at jeg har fått på orginale speil, og lakka gti leppa i samme farge som bilen:)

Ellers kan det nevne at jeg antageligvis henter ny bakluke i løpet av uka, da min er så grusomt full av rust nå:(

Noen som har skifta det før? er det bare "plug and play"?

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør vel være plug&play, ja..

Ta av dempere, festemekanisme, kontakt til varmetråder, samt låsekassa, så er det vel ikke så mye mer..?

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått taki ny bakluke i dag:) den var helt rustfri, utenom to små flekker under der hvor skiltet sitter! men den skal pusses ned i vinter, å lakkes opp igjen i samme metallic farge som jeg har nå, så venter til våren med å sette den på:)

Aller først sveiser du igjen hullet der viskeren du allerede har tatt ut satt :P Så fjerner du VW emblemet og skaffer deg ny list over skiltet fra Cult, til slutt lakker du luka.

Resten av monteringa er rimelig grei :D

Viskeren beholder jeg pga jeg bruker den veldig ofte, så å ta av den blir dumt føler jeg! Jeg får se om jeg fjerner emblemet, men hvis jeg kjøper lista, så gjør jeg det:)

Den gravemaskina må da være sinnsykt stor? :eek:

Den var ikke så veldig liten nei! Var vel egentlig den gravearmen som var værst:P

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider