Gå til innhold

EspenS Golf III Gti - SOLGT!

Ranger emnet

EspenS

Anbefalte innlegg

Viskeren beholder jeg pga jeg bruker den veldig ofte, så å ta av den blir dumt føler jeg! Jeg får se om jeg fjerner emblemet, men hvis jeg kjøper lista, så gjør jeg det:)

Har jammen med en sånn list liggendes hvis du er interessert :) Vet ikke om det er Cult, men er iallefall en list uten hull til låseknappen.. Er i Oslo..

Stilige bilder av Golfen og :)

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 277
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har jammen med en sånn list liggendes hvis du er interessert :) Vet ikke om det er Cult, men er iallefall en list uten hull til låseknappen.. Er i Oslo..

Stilige bilder av Golfen og :)

Du har det ja:) Hvor mye skal du ha for den da? hvilken farge er det? må jo lakke bakluka uansett så!

Har du brukt den no særlig?

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digga dette bildet ! Strøken golf hvertfall! Det skal du ha ;)

JA, liker det godt selv å! Moore er flink:)

En stk strøken Bærums-bil! :thumb

Word. :)

Takker! Nå har jeg ikke gjort mye utvendig selv med bilen, så all cred ligger hos gamle eier!

Men setter pris på at den blir godt likt! Har fått endel gode tilbakemeldinger på den:)

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Tenkte jeg bare skulle slenge ut noen bilder av bilen per dags dato jeg:)

Bildene er som de aller fleste andre i tråden tatt av moore:)

Har ikke skjedd mye med bilen om dagen, venter på julelønn og sånt, så blir nok ikke gjort noe spess før ut på ny året:) Man har da alltids noen tanker!

flog.jpg

flogg.jpg

Blir vel en tur ut igjen snart for å knipse litt!

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

jaja, skjer ikke mye med golfen om dagen!

Vaskan for hånd i går da, så den blei rein igjen! Hvertfall til jeg kom på E18...

Anyway, er så lei dårlig lys i lyktene mine nå, ser jo ikke noe i mørket:p

Noen som vet hvilke pærer jeg burde gå over på? Uten å skifte til xenon, jeg har ikke penger til det nå!

Så skyt ut folkens! Gjør ikke noe om lyset blir litt mer blålig:P

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2x H7 du har nå..?

Jeg bruker noe Osram Silverstar i mine, litt usikker på hvor bra de lyser, men iflg BilXtra og emballasjen skal de lyse hvitlig og bedre enn vanlig. Prisen er dog deretter..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fryktelig dyrt for noen pærer:P

Men jeg fikk taki noen av en kamerat, så nå har jeg litt bedre lys:)

Snakka litt med Marvil her i natt faktisk, å vi snakka løst og ledig om å få til et Golf treff mot sommeren, hvordan er responsen for det? hadde jo vært morsomt å sett litt på bila til folka her:)

Kan jo eventuelt lage en egen tråd om det nærmere sommeren hvis interessen er til stede?:win

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider