Gå til innhold

EspenS Golf III Gti - SOLGT!

Ranger emnet

EspenS

Anbefalte innlegg

• Svar 277
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er bilen din alltid rein Espen? :partyon:

Hehe, kan jo ikke la bilen bli tatt bilde av møkkete da:P

Så vaskern når det skal tas bilder!

Litt synd det var 12- når jeg vaskan i går! :)

BIG: Heihei! Bor på Vøyenenga å går på dønski, så det går bra vettu!

Bare å si ifra det, eller legg meg til på msn sirsundby@hotmail.com :)

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feite bilder!

Syns at du havnet i koma og ikke våkna før kl. 3 på søndag. For jeg var klar og hadde stått opp kl. halv 10, enda jeg ikke kom hjem før kl. 3 natta før. Også klarte jeg og kjøre meg vill på lysaker:D:D:D hehe

Neida, men vi får ta med moore ut en dag og knispe litt 3ér Golfer, hva sier du til det?:)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu har ikke bilen nok en gang vært mål for slike "amatør" fotografer!

Den gangen er det ikke Moore som har tatt bildene, men Haukhe her på forumet. Hun var ikke helt fornøyd, men jeg syns jaggu ikke det var så dårlig!

Gleder meg veldig til sommern, da skal vi samles å la bilene bli tatt bilde av :)

DSC_3695_mindre.jpg

DSC_3754_NY.jpg

DSC_3771_NY.jpg

Det skjer egentlig ingenting med bilen om dagen, derfor legger jeg bare ut noen bilder for å holde tråden i gang :)

EDIT: la ut samme bilde to ganger :p

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går både golfen og jeg en vanskelig tid i møte!

Etter sommern så skal jeg starte på folkehøyskole i sarsborg, og da sier det seg selv at økonomien blir der etter!

Jeg håper og tror at jeg skal kunne klare å beholde bilen der nede, eventuelt skaffe meg en jobb, slik at jeg får litt ekstra med penger!

Men, det jeg vil fram til, er at; Muligens (gud forby) så kan golfen komme for salg til sommern:hvaskjera

Tror dette er det værste jeg har sagt på lenge, men sånn er altså virkeligheten :(

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke selg den, Jeg hadde da en vr6 selv når jeg gikk på skole, klarte meg fint..:) Å du som har ett så fint eksemplar bør ikke selge den, du kommer til å savne den, akkuratt som jeg gjør med min nå, burde aldri ha solgt den :(

* Golf 2 1986 (Vraket)

* Golf 2 1992 (Vraket)

* Golf 2 1985 (Solgt)

* Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket)

* Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider