Gå til innhold

Steinmetz b1 2000.T EVO.SOLGT

Ranger emnet

Sæther Racing

Er dette et dødfødt Prosjekt?  

39 stemmer

1. 1. Er dette et dødfødt Prosjekt?

• JA
      12
    • NEI
      27

Anbefalte innlegg

• Svar 624
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er helt enig i den selv,hvem er ikke det,

Men dette blir jo liksom en Konsept bil hadde jeg tenkt til .EvO 500 Omega B.

Og Hvis motorplanene går i boks og understels planene går i boks kommer denne til og gå værre en Orginal Ev0 500 omega A. 3.0 tar nok 4.0 liter men men.

Så synes det ikke blir noe m3 badge på 316 compact liksom. hadde den vært en 2.0d omega greit da hadde jeg vært med på den men når det flytter på seg godt er det greit med styling osv.

Er jo tross alt en liten Konsept bil jeg bygger:)

Har alltid øsnket meg noen versting utgaver helt siden jeg var ung av omega b men det ble jo aldrig laget av opel eller GM . SÅ da får man jo prøve så godt man kan selv.

Og Emblemene kommer på den når bilen er klar. Og selfølgeligt er det lov og ha forsjellige meninger osv. :) bare smiler jeg,liker og høre hva folk mener. men husk liker konstruktiv kritik :)

mvh

Christopher

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feiler meg ingenting, dette er kun min mening. Evo 500 merket hører hjemme på en Evo 500, eller replica. Kan skrive min mening om til konstruktiv kritikk: Ikke ta på Evo klistremerket Omega500Evo, blir finere bil uten.

Til Sp0ky: Det finnes to type mennesker, de som mener at M3 badge på 318 er tøft, og de som ikke mener det.

Ja det kan nok stemme. men det er forskjell på å sett M3 badge på ein ORGINAL 318. å sette samme merkete på en 318 som har bli breddet og tunet opp...

Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :)

Nå har jeg akurat vasket inni bilen som faen!6timer med forsjellige produkter.

Jeg var uheldig og fikk sølt litt olje i bilen i det gråe inntriøret for et halvt års tiden prøvde alt Kattesand alt!men ingen ting hjalp :( men i dag sprutet jeg på akresol og det fungerte som faen. litt sterkt men jeg måtte bare prøve. så da hvet dere at det fungerer.

Bilen ser nå bedre ut en den var ny inni:)!!! har ikke tatt noen bilder men men dere kan tenke dere :)!

nå skal jeg ut og ta en liten vask på bilen også. NÅ er det ikke lenge til hellakering og 4 nye lister og 4 nye dekk kommer på bilen og lyktene. Ångende mv6 x30xe motor venter jeg på pris på 2 motorer. :) MEN så lurer jeg på om noen veit om,Hvor man kan få kjøpt sinterclutch eller en sportclutch som tåler litt juling til omega?? takker for svar på den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja... hvordan gikk det med filmsnutten og lydklippet av bilen din med effektanlegget?

Har: -05 Rexton RX270 XDi Topline
Hatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja??frekk eller hehe ;)

hmm går nok dårligt med det. Men hvis du kan mase litt på broren min som du har på msn Probe GT, hadde det nok gått fortere pga. han har kamera og kunnskaper på pc til og legge ut noe slikt..

e niclas broren din? stilig.. då skal eg sende han en mld på msn 1 gang i minuttet når han e innpå.. hehe

Har: -05 Rexton RX270 XDi Topline
Hatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide med litt bilder tenkte jeg ;)

Her er litt bilder av bilen etter innvendig rens av tak, ALT.

show_image_stream.php?bid=49185948&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=49185926&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=49185916&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=49185908&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=49185937&dx=580&dy=435

Og ja da :) Fikk noen gode ider og med litt kutting og tilpassing har jeg få eksos pottene lengre inn :) her kan du se hvor mye jeg fikk dem inn.

show_image_stream.php?bid=49185895&dx=580&dy=435

Nå synes jeg det er perfekt lengde på de ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg jeg fått bestilt følgende.

4 Nye matter til bilen. Med Omega emblem. pris.ca 600kr

(lånte et bilde av deg bent, håper det går bra)

efc62127.jpg

Snart kjøpt, hvis alt ordner seg med pris og frakt.Har jeg dette hjemme i stua.

2 Sportsstoler GSi

Picture001-1.jpg

et bilde av de. Samme typen stoff som er bilen min har orginalt. Så tror disse kommer til og passe fint. Blir sikkert litt modifikasjoner for og få disse til og passe, men jeg tror det blir bra:)Bytter ut hode putene med de jeg har på de "gamle setene foran" Liker ikke de som sitter på gsi stolene.

Og Sinterclutch til getrag R28

clu_turb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider