Gå til innhold

Steinmetz b1 2000.T EVO.SOLGT

Ranger emnet


Sæther Racing

Er dette et dødfødt Prosjekt?  

39 stemmer

  1. 1. Er dette et dødfødt Prosjekt?

    • JA
      12
    • NEI
      27


Anbefalte innlegg

  • Svar 624
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei nå har jeg bestemt meg. Jeg har hatt litt vondt i hjertet, Jeg kan ikke selge den. Jeg beholder den og fikser den opp til den er Den peneste omegan i Norge, Sprenge alle budsjetter ! Skal ikke vinterkjøre kjærligheten, Tar av skilta og kaster den i garasjen, Og kjøper en Billig opel som er Eu- Godkjent!"

 

 

Se på hun da, hvem kan vel selge når står og ser så lei seg ut :(

 

show_image_stream.php?bid=51102707&dx=580&dy=435

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå har jeg bestemt meg. Jeg har hatt litt vondt i hjertet, Jeg kan ikke selge den. Jeg beholder den og fikser den opp til den er Den peneste omegan i Norge, Sprenge alle budsjetter ! Skal ikke vinterkjøre kjærligheten, Tar av skilta og kaster den i garasjen, Og kjøper en Billig opel som er Eu- Godkjent!"

 

 

Se på hun da, hvem kan vel selge når står og ser så lei seg ut :(

 

show_image_stream.php?bid=51102707&dx=580&dy=435

 

Jaa...

 

Bare se så leiseg an var... (litt overtrøtt:))

omegaa.jpg

Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA ;) bambiøyne hehe.

Skal jo ikke selge hehe nå er hun glad:) var og akuratt og kastet bort noen tusen lapper på den på opel i deler ;)

hehe nå er hun enda gladere.

 

alle foringer bærebru bak og foran osv. vil hun nok like godt ;)

men fikk ikke rabbat ååå. 2 gang jeg ikke får det! de nye Mattene fikk jeg det på, men ikke nå. nå kunne jeg spart mange 100 lapper på rabbaten:(

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt sånn til og fra med rabatter har jeg sett. noenganger får jeg det på mekonomen, andre ganger ikke...

Heldigvis har jeg byttet alle foringene forran, og bak var visstnok nye når jeg kjøpte min. Sikler litt på de mattene selv, hehe

er det til både forran og bak?

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår