Gå til innhold

Steinmetz b1 2000.T EVO.SOLGT

Ranger emnet

Sæther Racing

Er dette et dødfødt Prosjekt?  

39 stemmer

1. 1. Er dette et dødfødt Prosjekt?

• JA
      12
    • NEI
      27

Anbefalte innlegg

• Svar 624
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

9x18 og 10,5x18 er must på omega om du skal ha B1... ;)

det hadde jeg lyst på til min... sto faktisk en latterlig pen omega sedan på sommertreffet i dag.. skal prøve og få tatt noen bilder av den.. den burde bli et forbilde for deg det.. for fy FAN den var pen.. å jeg "hater" sedan omega'er egentli.. :P

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja alle plasser som selger Brock nytt får du jo 8,5x17 og 10x17 B1.

Ellers så er jo Brock b2 i 8,5x18 og 10x18 ganske tøfft på omega b. Ikke er de så veldig dyre heller.

Og hvis du kikker litt på Keskin, kan du få både KT4 og KT5 med ganske brei kant og i haugevis av dimensjoner.

Kikk litt på http://www.styling-tech.no/ for priser og modeller.

Sikkert andre plasser dem selger og men kom ikke på noen i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En litt sliten foring :) men de andre så helt fine ut, men jeg byttet de ut for det.

show_image_stream.php?bid=51379618&dx=580&dy=435

De boltene satt som Pokkker!men med godt hjelp fra en god venn med mange smarte ider så gikk alt fint. Bare en 18 pipe som knakk ehhe :) men gikk bra med bolt hue. takk gud for det.

show_image_stream.php?bid=51379621&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=51379630&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=51379627&dx=580&dy=435

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilken farge mener dere jeg skal velge på bærebru? Ikke en Farge som skriker så veldigt. Skal lakke caliperne min Hvite har jeg bestemt. får det er pent til mørkeblå bil, Skal jeg lakker bærebru, Svart? hehe orginalt? :) tror faktisk svart blir best.

valget er deres , gi meg forslag, skal lakkes på søndag.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exvaliber : Da har du nok sett min!! ;) haha

Hehe, beklager å måtte si det, men denne bilen var ikke blåfarget.

Selvfølgelig, din bil er jo pen den også, og den kommer nok til å bli penere tenker jeg ;) Men denne var så gjennomført pen.

Og for å gjøre det ennå vanskeligere så er det en "venn av min kompis sin far" sin bil... hehe...

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider