Gå til innhold

Steinmetz b1 2000.T EVO.SOLGT

Ranger emnet


Sæther Racing

Er dette et dødfødt Prosjekt?  

39 stemmer

  1. 1. Er dette et dødfødt Prosjekt?

    • JA
      12
    • NEI
      27


Anbefalte innlegg

takk for det, var hos henne i dag, går bedre og da blir jeg glad, Ja var og møtte noen jenter i går der:) X min og slikt. tulla og sa jeg hadde krasja som faen (alt demontert vettu ) de gikk rett på vettu hehe ;)

 

Du kjørte rundt i rundkjøringen?jeg så deg jeg. når jeg kjørte hjem tenkte jeg at det var deg ;)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 624
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, jenter på parkeringsplassen faktisk. Sikkert kos det ;)

Stussa litt på hvorfor du ikke kjørte før jeg var ferdig med runden "inni" rundkjøringa, lol. Lurte litt på å bare frese inn på plassen for å ta en prat, men droppa det.

Bilen min er satans møkkete (skikkelig ludder mao :P), men det skal gjøres noe med i dag! Wuhu! Frem med svamp og vann samt felgrens!

 

 

Bilen din ser veldig aerodynamisk ut nå forresten, hehe.

 

Vet hva du går gjennom, faren min fikk hjerneblødning selv for en stund siden.

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du skal vaske da. bilder?

 

Mor har hatt hjerne blødningen 1 gang før også og da traff det venstre side av hjerne og hvis det traff andre siden fikk jeg beskjed av legen at hun kunne dø. Men jeg satt hos henne i går og hun er mye bedre-Har ikke fått gjort en dritt på bilen. Bare slipt rust og og litt smått. Men i dag skal det vaskes og sveise på ny metalt bit bak, så epoxy og rustgrunning.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke vasket før i dag, men til gjengjeld fikk damen en innvendig støvsuging også!

CIMG1847.jpg

CIMG1854.jpg

Ja, veit, har ikke byttet grill ennå OmegaEVO500

CIMG1857.jpg

Kongens plass!

CIMG1858.jpg

Bøndenes plass...

CIMG1860.jpg

Kunstnerisk frihet :D

 

Mattene ligger til tørk, derfor de ikke var med. De er ikke veldig spesielle, bare originale Opel gummimatter... må få kjøpt meg slike fancy matter dere har ;)

 

Fått jobbet med bilen din?

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk så -volvo850- du klarte vel og finne et litt styggere bilde av meg fy fy! ta det vekk!:( 20 år ja giddt tiden flyr

 

ExValiBur :

 

Pen omegan din :) Ja har fått jobbet hele helga faktisk. Bilder kommer i morgen :) Og jeg puttet i H7 pærene i dag. Kjempe LYS! fikk jeg. Men skal ta de ut, Får snart blinklys arm ,den andre monger med fullt lyset så kunne ikke ha på nærlys, så derfor har jeg ikke prøvd før nå.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar at OmegaEVO500 har bursdag I dag? Grattis med dagen! =)

 

Takker for kompliment ang. bilen min. Men, som sagt før, bilder lyver... Masse lakkfeil på min... ufattelig kjedelig, men prøver å spare til hellakk. Innvendig må jeg pusse over med gummi/plastrens eller noe. Og jeg fant ut i dag at baksetepassasjerene faktisk har lufting ved bena! Visste ikke om det jeg! (Den i midtkonsollen klarte jeg å tenke meg frem til selv hva var til :P)

Må få senka henne litt og stiva 'a opp litt, samt sette på sportsskiver forran og bak og nye klosser, og mens jeg likevel er i gang, ta caliperne også. Deretter er det å stabstage forran og kanskje bak. Også kan trimming endelig skje! Pri. en er lakking dog.

 

Hehe, har du ikke kjørt med fjernlysa før nå? Nærlyset på de nye lyktene lyser nesten bedre enn hva de gamle gjorde med fjernlys hos meg, hehe...

Blinklysarm? Hva er det?

 

Ojee... Grillen skal byttes, hehe... Snart, som alt annet :D

 

Og "imårra" skal jeg til Mekonomen å hente vinterdekka, wuhu, samt avbalansere sommerdekka på nytt...

 

Igjen, gratulerer med dagen! Gleder meg til bilder av bilen din!

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen,!

 

 

Da var jobben i gang :)

 

Bilen skal inn til lakkering til mandag neste uke. Da er det mye og gjøre.

Helga gikk til Sliping og sparkling til en fin bulk jeg har i døra, Resultat ,Perfekt. La på litt orginalt spray boks lakk for og se etter eventuele ujevnheter. Og i dag(på bursdagen min ) har jeg slipet ned og mattet ned fangerne mine. Etter en stund fant jeg ut bak og fornfangerne var delt. Så da delte jeg de ,Da ble det lettere, Skal ikke lakkere listene.

Her er litt små bilder, mer kommer i morgen, dette er bilder fra helga, da hadde jeg nesten ikke gjort noe. Hvis noen veit hvordan man tar av speilene på en omega b hadde dette vært supert, Så hadde jeg sluppet og finne ut dette og spart tid. Nå skal jeg ut i garasjen og slipe og sparkle ferdig frontfangern. bye bye

 

show_image_stream.php?bid=53272413&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=53272392&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=53272330&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=53272309&dx=580&dy=435

 

show_image_stream.php?bid=53272489&dx=580&dy=435

 

Et lite bilde av min garasje ;) hehe Opel 4 eva baby ;)

show_image_stream.php?bid=53272566&dx=580&dy=435

 

Mere bilder kommer. Her har jeg nesten ikke gjort en dritt! men men nå skal den bli pen. Lakkfeil ja hehe det er det slutt på!!!

 

mvh

Sæther

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker.

 

Har akuratt fått slipt steinmetz fronten. Så bakfanger og fronfanger , er klare til lakk,

 

I morgen blir det Panser og side skjermene.

 

Følg med.

Har tatt en uke fri fra jobben til dette. Så hmm taper litt penger og sparer litt i samme slengen.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår