Gå til innhold

Steinmetz b1 2000.T EVO.SOLGT

Ranger emnet


Sæther Racing

Er dette et dødfødt Prosjekt?  

39 stemmer

  1. 1. Er dette et dødfødt Prosjekt?

    • JA
      12
    • NEI
      27


Anbefalte innlegg

  • Svar 624
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den måtte stå ute den dagen dessvere, var ikke helt ferdig med motorskruingen på Omega A. . Skal bli deiligt og polere den opp og blåse den rein for salt under og sette den inn i garasjen over vintern, men 1 ting jeg lurer på som sikkert noen av dere kan svare meg på. Det er en kald garasje og jeg vurder og legge en topphatt over bilen når jeg har polert den opp, men er dette smart? Legger seg vel fuktighet mellom topphatt og lakken? Eller bedre og la den stå uten? Skal jo demontere litt ting og tang på bilen og montere sinter clutch osv, så den må jo av engang i blant, :usa:

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt meg ratt, falt for den elegante stilen over rattet, noen synes kansje det er styggt , men jeg har sett rattet "live" og det er drit lekkert. Og veldigt godt og svinge med og holde i. semska skinn.

 

Bestilte det på kollevold, gleder meg til jeg får det, og håper rattnavet fra momo passer da hehe eller så får jeg det til og passe :boxers

 

corsicaod1956nbigm.jpg

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fett ratt, bra du ikke kjøpte noe jalla dritt.

 

Se her ja! Skjedd en del tøft siden sist jeg sjekka. :)

Tøft ratt. Stemmer helt klart på uten øyelokk.

 

 

:) kansje jeg setter på øyelokka på omega A'n med litt modifikasjoner

Ja rattet ble sendt i dag og skal bli digg, skal ut montere nye bankeføler nå. på B'en kan sikkert ta litt bilder, så veit folk hvor den sitter å hvordan den ser ut :bok:

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke noe mer patetisk enn å se folk lakke calipperene på bilen..

 

Men prosjektet er absolutt ikke døfødt!

 

okey..? Ekke dum du teiten? Et par frø unna en loff? Haha.. Så det er bedre at de er rustne og fæle igjennom digre hjul? hihi.. nisse, nisse, nisse, nisse, nisse, nisse, nisse, nisse, nisse!:D

Er ikke noe mer patetisk enn å se såååå teite innlegg på et bilforum..:puke:

Mvh FastOmega

____________________

Opel Omega A 3.0i 24v

Opel Omega A 2.0i

Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke noe mer patetisk enn å se folk lakke calipperene på bilen..

 

 

Men prosjektet er absolutt ikke døfødt!

 

 

Hadde jeg gjort det igjen nå hadde caliperne blitt svarte, men men når man får lappen så blir man litt harry med engang, så begynner stilen og komme med tid. Men som FastOmega sier så er det bedre en ruste og jævlige calipere. Og se imellom felga.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på Opel med B'n leste av feilkode, kom fram til at det var bankeføler'n,

 

Kjøpte den, 700kr ca. Byttet den på en snaut time, Sitter helt monigis til!!!!motor feste var i veien og slikt,trangt og jævligt, skulle dras til med 25nm,,(lykke til med og komme til med et slikt verktøy ned ditt,

 

Starta bilen neste dag og kjørte i vei ( motorlampe og fortsatt i nødprogram)!!!!!! Nå er jeg irritert!!hva faen kan det da være, dro på opel og de sa kan være at jeg må "slette feil kode" noen som veit noe om dette? tror ikke det stemmer,

 

Noen som har noen forslag,

 

som alltid her er litt bilder ;)

 

082487400fd3427d55cfd5e4e8f961c7.jpg

 

4e09026d0d862f383c4f609a78b989c6.jpg

 

72b560400d315b0de65599a342a9b6b7.jpg

 

Tips demonter ekspanksjonstanken og luftfilterboksen så kommer du sån halveis til, den sitter bak dynamonen, og ledningen til den strekker seg opp i mellom løpehjul og masse piss!:eatme:

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår