Gå til innhold

Steinmetz b1 2000.T EVO.SOLGT

Ranger emnet


Sæther Racing

Er dette et dødfødt Prosjekt?  

39 stemmer

  1. 1. Er dette et dødfødt Prosjekt?

    • JA
      12
    • NEI
      27


Anbefalte innlegg

  • Svar 624
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fine bilder! I like!

Utrolig kjipt med stein o.l!! Men ser ut til at du fikser det lett ;) Keep going! =)

 

 

takk, ja synes bildene ble fine :) ja fikser dt :) skal få den fin til omc treff på rusdkogen :) håper og få den klar utsende messig til det. Motor får vente litt. v6 går fortsatt og har lyst og bruke den opp for og si det slik. men den går som en klokke så tror det tar sin tid hehe :)

 

Ja faen den annonsen irriterer meg,skulle se hva jeg kunne få for den for noen uker siden.. har ikke passord så får ikke slettet den, og en haug av aper som vil bytte inn bil og møkk og helvete, orker ikke.

bytte inn med v70 r og calibra med 320hk på forhjula jeg sa bare nei takk, men det volvoen må jeg si jeg angrer litt på..men men han skulle ha meg til og legge 30 i mellom ,det gadd jeg ikke sa jeg til han.

 

men men den skal ikke selges... så langt ifra, men hvis noen har lyst på en omega A som starter hele tiden og eu ok til 2008 og veldigt lite rust, så kan dere få den for ja skal vi si 7-8 tusen.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Veldig pen omega B, alt som mangler er en bakfanger litt tomt der..

Stå på!

 

Vinni i lotto eller?

 

Hmm.. Nå ble jeg nysjerrig, kanskje jeg må dra til Ski og spionere litt:D

 

peene bilen ja :)

6 er digg?? hahah

 

Tomt får det være der.

 

Du kan komme og spionere om et par uker. Men som sagt holder ting hemligt til alt er sikkert.

 

Og ja 6 stempler er digg, trodde faktisk du skulle ta den ,,koffertenkende omega råner hehe

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så er jeg ikke en balle, jeg er en ballestein

 

og for det andre så er brekket av ypperste drifting klasse. det orginale brekketr er jo bare tull!!!!!!!!!

 

hehe.. Hydr. brekk er jo utrolig mye mere hendig ja!:)

Det jeg mente er det du har gjort nå siden du er så hemlighetsful?:deng

Mvh FastOmega

____________________

Opel Omega A 3.0i 24v

Opel Omega A 2.0i

Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahah

 

men du...jeg må få lov å sitte på med deg en gang :)

 

hehe.. Hydr. brekk er jo utrolig mye mere hendig ja!:)

Det jeg mente er det du har gjort nå siden du er så hemlighetsful?:deng

 

Ja det kan du vel :boxers

 

Nei bare gi meg litt tid da ,så får dere se og høre.:fatality: PS, du har en PM. FO.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår