Gå til innhold

Steinmetz b1 2000.T EVO.SOLGT

Ranger emnet


Sæther Racing

Er dette et dødfødt Prosjekt?  

39 stemmer

  1. 1. Er dette et dødfødt Prosjekt?

    • JA
      12
    • NEI
      27


Anbefalte innlegg

Her en liten snik titt over hva jeg har kjøpt i dag, :)

 

Dette kommer til og bli gromt kiddie

 

37c9f8aa795887a0452be0b56582d14f.jpg

 

00da0231beb095eb62ef21eb0cb447c1.jpg

 

Er ortligt fornøyd, gjorde et kupp for engangs skyld.

 

Det er en 94- Omega med el- vindu og el- takluke.

 

Og som fungerer mye bedre en hva jeg trodde. Blir nesten litt synd og dra den i filler hehe dukenukem

 

Sæther'n

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 624
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sæther: Har du kjøpt deg en 2L 16V?

Gratulerer med ny bil uansett! Håper den blir like fet! =)

 

Men, jeg må si at det var utrolig kjedelig å høre at du solgte den blå...

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooohh...pen bil du har fått deg :)

grattis

 

Sæther: Har du kjøpt deg en 2L 16V?

Gratulerer med ny bil uansett! Håper den blir like fet! =)

 

Men, jeg må si at det var utrolig kjedelig å høre at du solgte den blå...

 

Takk monica og Exvaliber ,men slapp av denne skal jeg prøve og holde helt orginal. dukenukem

 

2.0 16V :)

 

Den var synd med den blå, men jeg tror ikke du synes det er så dumt når jeg legger opp ny tråd på denne. :)

 

Men dere kan jo jette hva jeg måtte punge ut for denne skjønnheten ?????

 

Første man som jetter riktigt skal få x20xe motor'en hvis dere kommer og tar den ut og tar med den :) Og rydder opp...

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, gleder meg til å høre planene, må se flere bilder av den! Også inni!

Hvor langt har den gått?

 

Hvis du har knotta riktig i signaturen din så er det en '94, genialt år det der! =D Hehe.

 

Selv har jeg begynt med "seriøse" planer, grillen er endelig snart innabords etter et halvt år med "all talk, no walk" fra min side, hehe.

 

Gikk over lista mi nå og bare forberedelsene til dama blir mye, menmen, må kanskje lære meg å kjøre pent så kanskje jeg slipper å kjøpe dekk hele tiden.

 

Noen som har en bra side for sideskjørt, frontleppe og evt. bakleppe til en omega '94-'99?

 

Og, er det ikke en X20XEV som er planta i den bilen?

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X20XEV er 8 ventiler'n? Om jeg ikke tar helt feil? Jeg har 16V X20XE

 

Og volvo -850- hadde rett gratulere, du vinnner ( Lov til og hjelpe meg og ta den ut ) og putte den i Omega A. hehe :)

 

Prøvde og prute Monca, men det gikk dårligt hehe

 

MEN SERIØST DET VAR LITT AV ET KUPP!

 

16499 kr For en Omega b som var i forbausende god form, greit nok har russlet over 300 000km så har litt erfaring på veien men men hvilken rolle spiller det? Alt skal jo byttes, Inntriøret ja, planlegger fortsatt.

 

Men skal vi legge denne tråden dø.

 

?

 

Så lager jeg en ny om nyinnkjøpet?

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, nei, X20XE er 8 ventilers, X20XEV er 16 ;)

 

Ja, du må vel nesten lage en ny en ang. denne da denne ikke er lik.

Hvilken stand er den i? Jeg krever snart bilder her hvor jeg sitter og dauer av trøtthet!

Hvilken utgave er det? GL? =)

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mokka: Takker for bildene! =)

 

Så fin ut den, men ikke for å være kjip, det så ut som om det var litt rust på den ved dørene og innsiden av hjulbuen?

 

X20XE var vel i eldre modeller.

 

Mokka: Hvordan går det med din familievogn da? =)

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bildene lyver var ikke så ille likavel skal ut og knipse litt bilder. Seff er det litt rust men ikke så mye, det ordner seg.

 

Stikker ut og knipser litt bilder av den så skal jeg lage ny tråd, så får nye eier ta over denne tråden synes jeg.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår