Gå til innhold

Steinmetz b1 2000.T EVO.SOLGT

Ranger emnet


Sæther Racing

Er dette et dødfødt Prosjekt?  

39 stemmer

  1. 1. Er dette et dødfødt Prosjekt?

    • JA
      12
    • NEI
      27


Anbefalte innlegg

Mokka: Min fryser også... Har ikke garasje...

 

Sæther: Bra å høre at det ikke var så ille! Jeg tok rusta på min ifjor, trodde jeg, men jeg ser allerede nå at jeg må frem med kniven igjen i år, men, ifjor var jo på en måte "læreåret" mitt, hehe.

 

Flekk opp noen bilder! =)

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 624
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

-volvo850-: Vel, var det så ille kutting? du var jo ved bussholdeplassen når du ga meg fingern ;) og kan med hånden på hode huske at jeg da hadde ligget i riktig fil i ihvertfall 50meter. Skal vel innrømmet at farten var radig, var forseint ute til jobb...

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-volvo850-: Vel, var det så ille kutting? du var jo ved bussholdeplassen når du ga meg fingern ;) og kan med hånden på hode huske at jeg da hadde ligget i riktig fil i ihvertfall 50meter. Skal vel innrømmet at farten var radig, var forseint ute til jobb...

 

;) jeg satt på jeg og, jeg prøvde og vinke til deg, ikke noe finger nei, like spennende og se omega b i full fart oppover nessoden bakkene :)

 

Men du kutta litt men det gikk bra, vi reagerte ikke noe på det, må kutte litt i de svingene for og komme rett ut hehe

 

Men Omegan så nice ut!Av det lille jeg så hehe

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ok, så feil jeg da ;) Takk for komplimente med bilen, den var jo drit møkkete. Likte volvoen også, den var dritren og slik jeg ønsker å ha min i Opel stand. Fått satt på skikkelig grill i dag, men har ingen bilder.

Må møtes en dag og snakke 'mega! Hehe.

Sorry at jeg ikke vinka, men hadde som sagt elendig med tid, var en del forsinka.

 

gleder meg til å se din '94

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Hehe, ok, så feil jeg da ;) Takk for komplimente med bilen, den var jo drit møkkete. Likte volvoen også, den var dritren og slik jeg ønsker å ha min i Opel stand. Fått satt på skikkelig grill i dag, men har ingen bilder.

Må møtes en dag og snakke 'mega! Hehe.

Sorry at jeg ikke vinka, men hadde som sagt elendig med tid, var en del forsinka.

 

gleder meg til å se din '94

 

Ja vi får møtes en gang og snakke mega :titties:

 

Hvordan grill har du fått deg? få litt bilder da ?

 

hehe min 94- er vel norges første kjørbare omega b vrak hehe grinchy

 

men det går bra, den blir saved by the bell, det er en 94-LET hehe det skal jeg ha i mange år i garasjen, og ps, du får sitte på en tur med min omega a, så skal jeg overaske deg litt, det er fart i den hehe går som en kule, jeg har 122hk vettu.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi får møtes en gang og snakke mega :titties:

 

Hvordan grill har du fått deg? få litt bilder da ?

 

hehe min 94- er vel norges første kjørbare omega b vrak hehe grinchy

 

men det går bra, den blir saved by the bell, det er en 94-LET hehe det skal jeg ha i mange år i garasjen, og ps, du får sitte på en tur med min omega a, så skal jeg overaske deg litt, det er fart i den hehe går som en kule, jeg har 122hk vettu.

 

Hehe, husk at min også er fra -94 ;)

 

Bilder, hm... tror jeg legger opp det + worklog til sommern, har fått meg litt planer med henne nå. =)

Ja, må få en prøvekræsj med Omega A'en din, hehe, gassmasker deles ut under påstigning? ;P

 

Det ser ut som om projektet ditt blir dritbra, så da er det bare å fortsette =) Jeg må vel ta en dukk å sjekke tårna mine bak selv, urk... det er ikke noe jeg gidder om vintern... Har ei garasje.

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, husk at min også er fra -94 ;)

 

Bilder, hm... tror jeg legger opp det + worklog til sommern, har fått meg litt planer med henne nå. =)

Ja, må få en prøvekræsj med Omega A'en din, hehe, gassmasker deles ut under påstigning? ;P

 

Det ser ut som om projektet ditt blir dritbra, så da er det bare å fortsette =) Jeg må vel ta en dukk å sjekke tårna mine bak selv, urk... det er ikke noe jeg gidder om vintern... Har ei garasje.

 

 

Nei ikke krasje omega A. grinchy

Ja har du litt hull der kan du sikkert komme hit og få sveisa de.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke krasje omega A. grinchy

Ja har du litt hull der kan du sikkert komme hit og få sveisa de.

 

Wow! Takker! Men må siest at jeg ikke har nærmet meg et sveiseappart i hele mitt liv, og hvor mye skulle du evt. hatt for lånet? =)

 

Hehe, vet den ikke skal bulkes, bare et forsøk på å være humoristisk :P

 

Men hadde vært toppers om/hvis/når jeg har rust i tårna om jeg kunne fått låneoblat på app! Hehe =)

 

Så ista at jeg har mista ei list, IGJEN! ARGH! De listene som er på dørene suger skikkelig pungrotte!

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår