Gå til innhold

Steinmetz b1 2000.T EVO.SOLGT

Ranger emnet


Sæther Racing

Er dette et dødfødt Prosjekt?  

39 stemmer

  1. 1. Er dette et dødfødt Prosjekt?

    • JA
      12
    • NEI
      27


Anbefalte innlegg

Wow! Takker! Men må siest at jeg ikke har nærmet meg et sveiseappart i hele mitt liv, og hvor mye skulle du evt. hatt for lånet? =)

 

Hehe, vet den ikke skal bulkes, bare et forsøk på å være humoristisk :P

 

Men hadde vært toppers om/hvis/når jeg har rust i tårna om jeg kunne fått låneoblat på app! Hehe =)

 

Så ista at jeg har mista ei list, IGJEN! ARGH! De listene som er på dørene suger skikkelig pungrotte!

 

Vi kan si det slikt, hvis du har rust i tårna bak, så kutter du ut eventuelt sliper og herjer og har det klar til sveising, så kommer du opp til meg så sveiser jeg det for deg, :thumb

 

Eller så kan jeg ta meg en tur til deg hvis det er så ille at du ikke kan kjøre eller / må demontere demperne bak, bare stå klar med et kontakt stykke slik at jeg får strøm., plater ordner jeg så kutter vi det til hos deg/meg

 

Sæther

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 624
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

noen har bulka en list til hos meg også...og et holder på å løsne...hva slags lim skal du egentlig bruke for å feste dem igjen?

 

 

Kan du ikke bare rive av den gammle drit lista og kjøpe en ny, ...har funnet ut hva som tar knekken på det orginale limet på dem, ( VARMT VANN)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, listene skal av, men det var bare litt for tidlig for at det skjedde nå. Rusta på den metallplata under kommer jo fortere enn en somaler til Norge...

Og at bilen blir herja med er ikke noe nytt ;D hehe...

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare rive av den gammle drit lista og kjøpe en ny, ...har funnet ut hva som tar knekken på det orginale limet på dem, ( VARMT VANN)

 

joda,men dette er en helt fin list som er løs i ene enden..tenkte bare jeg skulle feste den skikkelig så jeg slipper å miste den...

varmt vann hørtes ikke ut som noen dum ide nei :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Den har jeg ikke hørt før. men jeg mener at at freddie murcury og queen, alt er best orginalt. liker ikke remix'er.

 

Er du stor Queen fan.?

negative...

DUNE,SCOOTER....+flere :)

 

Dune: Hardcore Vibes vs troubblemaker http://www.youtube.com/watch?v=FyZEev1PoWM

 

Dune: who wants to live forever...iallefall musikken :

Opel Omega B 3.0 V6 24V X30XE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor ble det av han som kjøpte den da??ble han sur når jeg delte med noen av historiene mine med bilen??? sletta tråden og greier jaja...kansje greit og ikke bli mindt på at jeg gjorde noe veldigt dumt!

 

Når man klarer å legge inn 5forskjellige inlegg i samme tråden, etter en fyllekule. Og du attpåtill ikke slutter selv etter å ha sovet bort alkoholen, da sier det seg selv at nye eieren blir dritt lei. Hadde det vært jeg som kjøpte bilen din og hadde fått høre såpass mye rart fra selger, så skulle jeg bedt deg komme bort og hente bilen + dekke diverse utgifter. Er noe som heter folkeskikk.

 

:thanks

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår