Gå til innhold

Steinmetz b1 2000.T EVO.SOLGT

Ranger emnet


Sæther Racing

Er dette et dødfødt Prosjekt?  

39 stemmer

  1. 1. Er dette et dødfødt Prosjekt?

    • JA
      12
    • NEI
      27


Anbefalte innlegg

  • Svar 624
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når man klarer å legge inn 5forskjellige inlegg i samme tråden, etter en fyllekule. Og du attpåtill ikke slutter selv etter å ha sovet bort alkoholen, da sier det seg selv at nye eieren blir dritt lei. Hadde det vært jeg som kjøpte bilen din og hadde fått høre såpass mye rart fra selger, så skulle jeg bedt deg komme bort og hente bilen + dekke diverse utgifter. Er noe som heter folkeskikk.

 

:thanks

 

Apropo fyll, så fant jeg igjen noen bilder fra skjærtorsdag på mobilen:D Egner seg kanskje ikke å legge ut her inne:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, tror ikke sjefene på Bilforumet blir så glade da:D Blir jeg sikkert kasta ut:D

 

Har du sagt A, så må du si B !!! :D

Legg dem ut på photobucket elns, så poster du link her, da vet, da unngår du hele "problemet" :P

 

Ellers hørtes det ut som du fikk gjort bra mye sprell med omegan i påsken, sæther :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da løsnet vel båndet ja, men ikke noe stort problem, bare og ta av calipern. 2 bolter, og skru av skiva, så ser du inn og reparer. det holdt så lenge ja..hmm

 

Ja uansett så kan du bare kjøre med det, går seg til etterhvert, ikke så farligt..men jeg hadde fikset det, du trenger ny låsepinne til dekslet bak, husker jeg den hadde rustet så slipte den rein, og puttet den inn for den hoppet ut hele tiden, brekk løsningen på omega er håpløst, hadde problemer med det lenge, men uansett det er en gammel opel som har gått langt, alt kan ikke være problem fritt keppler, vil du ikke ha problemer skulle du kjøpt deg en helt annen bil. men har du vurdert og selge bilen snart da, ?

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe annet og gjøre. så jeg kan jo forklare deg.

 

Det sitter to brekk bånd rundt innersiden av skiva, som låser., (som du sikkert hvet)

 

Disse to båndene er hold fast inni "tunnelen" inni skiva, med to "skru pinner" som man låser fast inni dekslet rundt navet.

Som jeg husker hadde disse platene rustet i hulet ,hvor disse pinnen skal skrus rundt og låses fast. Så det du gjør er og kjøper to nye plater, og to nye skru låse pinner ..Håndbrekksbånda bytta jeg jo dagen før du kjøpte den av meg, så tror ikke de er slitt, men men jeg hvet ikke hvordan kjøring du har bedrevet med i vinter ;)

 

men håper det hjalp deg litt i forstålsen av brekket til en omega b, gjelder også omega A.

 

Og du får gi beskjed når du skal selge da...Og får kaste ut litt bilder av gammle kjærra, hadde vært gøy og se hva du har gjort :)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da fikk jeg besøk av min gamle omega i dag, og han godeste keppler tar godt var på bilen!!

 

Så sikklig bra ut med nye felga og lakkert steinmetz bakfanger, !!

 

takk for en hygglig prat, jeg får ta turen til askim når jeg får senatoren godkjent, Så kan vi ta et lite drag race, PS, rå lyd på bilen nå!! Låt friskt av den når du kjørte av gårde. Og hvis du finner den salgs siden fra toll, så gi meg beskjed. takk

 

02fe1386ab6a5f0cc3b074f6e25f1b2a.jpg

 

815e4c8276be6ea59a94932af931be53.jpg

 

890fb17733ced448b2f96341cb70e841.jpg

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår