Gå til innhold

Steinmetz b1 2000.T EVO.SOLGT

Ranger emnet

Sæther Racing

Er dette et dødfødt Prosjekt?  

39 stemmer

1. 1. Er dette et dødfødt Prosjekt?

• JA
      12
    • NEI
      27

Anbefalte innlegg

• Svar 624
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Omega_V6: Fikk fikset problemet =) Det var ene "armen" som "fester" lyktene med lykteheiseren (Eller hva den heter) som ikke var helt på plass i høyre lykt, så det er fikset nå! Samt at H7 pæra satt litt dårlig i nevnte lykt, hehe... Er ikke utdannet mekaniker, hehe :D

=)

CIMG1809.jpg

CIMG1813.jpg

CIMG1814.jpg

CIMG1815.jpg

CIMG1816.jpg

CIMG1817.jpg

CIMG1821.jpg

CIMG1822.jpg

CIMG1823.jpg

CIMG1824.jpg

CIMG1826.jpg

CIMG1832.jpg

Ikke skyt meg, er ingen fotograf heller, hehe...

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omega_V6: Fikk fikset problemet =) Det var ene "armen" som "fester" lyktene med lykteheiseren (Eller hva den heter) som ikke var helt på plass i høyre lykt, så det er fikset nå! Samt at H7 pæra satt litt dårlig i nevnte lykt, hehe... Er ikke utdannet mekaniker, hehe :D

Ikke skyt meg, er ingen fotograf heller, hehe...

Hehe.. mekanikere gjør og feil.. ikke det at eg e mekaniker.. så du ble fornøyd med lyset alikevel då altså? tok du bilder med nødblinken på på noen av bildene eller? hehe var greie bilder det der.. eg tar ikke noe bedre selv, så eg kan ikke si at de var dårlig ihvertfall... hehe..

Har: -05 Rexton RX270 XDi Topline
Hatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble utrolig fornøyd! I forhold til de gamle var som natt og dag. Har dog ingen kunnskaper om hvor høyt jeg kan stille lyktene, fordi tror jeg lyser en del midt i trynet nå med disse, hehe.

Måtte prøve å få med blinklysa også, så nødlyset ble klemt inn. også var det bare å knipse i vei. Kameraet holdt på å destrueres i sinne pga. dårlig timing fra min side, hehe...

Forresten, er helt hvite pærer lov å bruke som blinkere? =)

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EVO500: Ser du kjøpte dem pærene på Tvboden, vet ikke om noe andre plasser dem selger slike?

Og i hvilken typer finns dem?

Skulle hatt i spredere (H3), parklys og fjernlys (er det h7 tro?)

De har til H3 og H7 der også, du kan sikkert få dem bestilt på en eller annen side. Tv boden siden, eller siden til Race Sports som er merket på pærene. Men som sakt jeg kjøpte mine på TV boden og der kostet H1 pærer 399kr og H7 var litt dyrer vertfall.H3 kostet det samme som H1. Og ja,, de er kjempe pærene!!! har kjørt endel i mørket og slik. Ser ut som xenon , de nye lampene gjør det helt perfekt!:thumb

Og et lite tips til deg Excaliber. Du kan lage en tråd om din omega ;)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kan ikke si at din går tregt ;) Din har light speed på utvikling i forhold til min nå...

Skal på verksted for å sjekke manifoilen, håper det bare er en foring, men mistenker sprekk... =(

Grattis med nye bærearmer og matter! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finfin ulyd på kald motor, samt turtall opptil 4000... kommer fra motorrommet og har hørt både med Chrico på Kolbotn/Sofiemyr og et "uavhengig" verksted her ute, begge steder sier at det er manifoil... Noe jeg i teorien har tenkt hele tiden... Samt at jeg mistenker at den lekker olje mellom pakninger fordi den har blitt litt for glad i å drikke olje for tiden... stakkars bilen min...

Er ingen dammer under den eller noe, merkelig...

Blitt meget pen etter at du dytta endetuterne tilbake! Så ut som om man kunne stå på dem før, 6-"seter", hehe... (No offence! MYE penere uansett!) =)

Men, hva gjorde du egentlig med bakljusa? Skjønte ikke helt det, hehe... (Ja, er litt iddiot jeg, ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finfin ulyd på kald motor, samt turtall opptil 4000... kommer fra motorrommet og har hørt både med Chrico på Kolbotn/Sofiemyr og et "uavhengig" verksted her ute, begge steder sier at det er manifoil... Noe jeg i teorien har tenkt hele tiden... Samt at jeg mistenker at den lekker olje mellom pakninger fordi den har blitt litt for glad i å drikke olje for tiden... stakkars bilen min...

Er ingen dammer under den eller noe, merkelig...

Blitt meget pen etter at du dytta endetuterne tilbake! Så ut som om man kunne stå på dem før, 6-"seter", hehe... (No offence! MYE penere uansett!) =)

Men, hva gjorde du egentlig med bakljusa? Skjønte ikke helt det, hehe... (Ja, er litt iddiot jeg, ;))

Det jeg gjorde med baklyset,var at jeg tok bort den stygge sote sprayen og da ble lyktene matte,da lag jeg på noen lag med klarlakk ,og de ble gode som nye:) Orginalt, er penest på lyktene. Så kappet jeg og gjorde ferdig eksosen og fikk de likt under og justerte de i høyde. :)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider