Gå til innhold

streetdesign.no erfaringer?

Ranger emnet


per s

Anbefalte innlegg

tenkte jeg skulle bestille meg klare blinklys og noe mere ting og tang til bilen min fra http://www.streetdesign.no ...mn lurer på om d er noen som vet om de har god service og om de er sene med å sende ut ting osv...

noen som vet?

-1992 nissan 200sx

-1987 vw caddy pickup..solgt

-1990 toyota celica 2,0 gt-i...solgt

-1980 toyota corolla 1600 SR

-1990 mercedes 190d...RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestillte en gang en bakstøtfanger til en golf 3 der. De brukte over en måne på å få den sendt, å når den langt om lenge kom så var den faen meg lakket i feil farge... så det gikk godt over 2 måneder får jeg fikk bakfangeren levert i rette fargen, å da var den ganske ræva lakket også..men orket rett og slett ikke klage mer... kommer aldri mer til å handle der, dessuten har de ganske stive priser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hørtes ikke så veldig betryggende ut nei:P...men jeg finner ikke noen andre steder som har klare blinklys til celica 90-93mod:(

-1992 nissan 200sx

-1987 vw caddy pickup..solgt

-1990 toyota celica 2,0 gt-i...solgt

-1980 toyota corolla 1600 SR

-1990 mercedes 190d...RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å prøve E-Bay? Man kan finne ganske mye der, ofte til en billig penge...

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår