Gå til innhold

Noen har bøffa vingen min!!

Ranger emnet

2Fat 2Fly

Anbefalte innlegg

Litt brå i hasta i stad: Mellom klokka 3 å 9 i kveld så ble det gjort innbrudsforsøk i bilen min, de hadde prøvd å åpna bakluka men ikke fått det til, dette resulterte i bulker i bilen og riper, men siden de ikke fikk til dette så bøffa de Vingen som stod på! Og finner jeg vedkommende så bør han passe seg for slående hjulkryss! Men bør jeg ringe Lakrisfolka?

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal sitte oppe til de åpner i morra, drar de seg ikke hit da så kjører jeg uregga bil opp å ned her igjen, da kommer de nok, har en liten anelse om hvem det kan være, skal dra å besøke han med hjulkryss i morra

hihi.. bad boy

Men sorri ass men vingen. det er en vakker vinge du har/haddeviolin

Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da dreier det seg om et bestilings tyveri :)

Jævligt kjipt at folk skal gjøre slik,men det er vel fattighet som driver folk til sånt.

Hadde jeg funnet han ,og han hadde gjort slikt med min bil hadde jeg satt hjulkrysset i nakken hans for Politi gjør jo faen ingen ting,men flinke til og ta lappen fra folk som slædder er de! håper en snutfaen leser dette!

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, dere vet sånn sensor som slår av og på lys?

Jeg tror jeg skal koble en slik opp mot et videokamera, så når noen nærmer seg bilen min så begynner kameraet å gå, og hvis man da har sånn sporingsenhet og, så er ser du filmen slik at du vet hvordan de ser ut, går dit bilen stå og venter med en jernstang, og slår så hardt du greier 3 ganger over hver hand slik at de aldri kan kjøre bil igjen, evt kan man ta å brennemerke de i pann med biltyv :iconsm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår