Gå til innhold

Noen har bøffa vingen min!!

Ranger emnet

2Fat 2Fly

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det har jeg tenkt på så sykt mange ganger. Hvis du tar noen in the akt. Ta skalpell og lag sånn scarefikasjon i panna dems med tyv eller taper eller ett eller annet sånt. Da må de gå med det resten av livet:fingers:

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde det samme når jeg bodde på Kattem for en periode. Noen prøvde å bryte seg inn i bagasjen min, men jeg de greide det visst ikke det eller så ble de forstyrret. De prøvde vel å ta orginale 240-vingen min, men resultatet ble ødelagt lås, rust rundt og stjålne lykteglass foran.

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

-Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja de trodde vel jeg hadde anlegget baki der og, men det ligger nok trygt inne på rommet mitt ;) men skjønner ikke hva de skal med vingen nå?!?! Men en ting, Kjekt med hvit bil, Møkkette tyvefingre = Fingeravtrykk ;) Skal ringe snuten etterpå nå så da kommer de vel hvis jeg truer med å kjøre uregga bil uten lappen igjen, da kommer de nok like fort som sist håper jeg, det som er kjipt er at alt jeg brukte av penger å tid på bilen føler jeg har gått rett i dass!

innbrudd.jpg

innbrudd1.jpg

innbrudd2.jpg

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å virke kjip eller grinete, men det er vel bra tullete å true med å kjøre uregga bil ned til politiet for å få de til å komme?

OK, kjipt at vingen din har forsvunnet, men koko, å få en politipatrulje ut til hvornåhenn du bor for det er vel i overkant ambisiøst?

Her jeg er ifra reiser vi ganske enkel på politistasjonen og anmelder slik...

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår