SpeedWell Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Jeg skal til biltilsynet med ombygget org. visker og vil prøve å få dette i vognkortet. Skal dit først og fremst for å få senkesett, felger og ny farge oppført i vognkortet. Skal jeg bare gi blaffen i å nevne viskeren og håpe det er en gammel kar som ser dobbelt som ser på kjerra? Noen som vet hvor fort viskeren skal sveipe over ruta iflg. kravet i de tekniske forskriftene? Noen som har nettopp dette oppført i vognkortet, org ombygget visker. Da trenger jeg kun Reg.Nr'et DITT å refere til om han spør. Bonrath har jeg ikke råd til nå, lakk og husleie for alle penga! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 hvordan byggde du om viskern?,forlenget du armen på viskermotoren 10mm? da vil den vell ikke gå heilt ned på hver side Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Originally posted by HolkestadRacing hvordan byggde du om viskern?,forlenget du armen på viskermotoren 10mm? da vil den vell ikke gå heilt ned på hver side 10-11 mm så går den helt ned på begge sider.. men den viskermotoren har en tendens til å leve sitt eget liv, stopper her og der avhengig av humøret. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 I Know:D :D når det regner/glatt vindu stanser den på midten Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 jupp, varierer også om du velger intervall, lar den gå på 1 stille, eller bare såvidt toucher første stillet og tar den av igjen.. rape tulen viskermotor spør du meg. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Har ikke bygget om viskerarmen ennå, har kun holdt på med karosseriet til nå. Vet ikke om jeg skal forlenge den eller korte inn. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Jeg har ikke gjort jobben med å snakke med biltilsynet, men tok en monovisker motor fra en eldre Fiat Uno. Koblet til og den rekker så mye som mulig. Noen som kan tenke seg hvor langt jeg kommer hos biltilsynet? Sånn med tanke på salg i framtida, for den trenger ikke inn imens den er i mine hender. Jeg må koble litt før jeg reiser den veien, da den bare har en mulighet, som er full fart. og den stopper der jeg velger det. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Ville bare tipse dere ombyggings fantaster om at jeg midt i slotta la merke til at visker bladet på vår valmet , lå beint med viskeren, ergo slik som en mono visker skal være, den så mer eller mindre identisk ut med min borath visker.. . :) Der Tracktor wisher, dæts d sårt ! ;) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Originally posted by Precious Noen som kan tenke seg hvor langt jeg kommer hos biltilsynet? Sånn med tanke på salg i framtida, for den trenger ikke inn imens den er i mine hender. Kommer helt ann på hvem du møter, her i Ålesund setter de vist ned foten for hjemmemekk monoviskere fordi de skal gå for sakte. Derfor skulle jeg gjerne ha visst hvor fort den egentlig skal gå. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 speedwell lr prosjektrust: tenkte jeg skulle spørre,menst jeg var på AIS i stad(satt på med roy i granadan) om monoviskeren deres går heilt ned på hver side?? Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Pål sin gjør det ja.. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Originally posted by SpeedWell Pål sin gjør det ja.. men denn stopper også sånn ca akkurat der den føler for :-D midt på ruta, litt før midt på ruta, litt over midt på ruta.. hehe, sjarmen med egenmekka monovisker!' er det noen som vet om det går ann å snu polariteten på viskermotoren slik at den går motsatt vei? altså at den visker over førersiden først, og ikke pass. side? Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Originally posted by projektRUST men denn stopper også sånn ca akkurat der den føler for :-D midt på ruta, litt før midt på ruta, litt over midt på ruta.. hehe, sjarmen med egenmekka monovisker!' er det noen som vet om det går ann å snu polariteten på viskermotoren slik at den går motsatt vei? altså at den visker over førersiden først, og ikke pass. side? Skal ikke si noe sikkert.. defor sier jeg ingenting ;P men om man får tak i en pusser fra en engelsk bil så burde vel denne tusle og rusle "feil" vei? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v Skal ikke si noe sikkert.. defor sier jeg ingenting ;P men om man får tak i en pusser fra en engelsk bil så burde vel denne tusle og rusle "feil" vei? usj, høyrestyrt og høyreviskere ugg.. for mye å tenke :) tror jeg skal prøve å snu polariteten jeg :) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CE 16XXX Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 På min forrige 2'er fikk jeg viskern til å ta på førersiden først..Tror jeg bare løsna muttern øverst på motoren, vrei viskern over til førersiden, skrudde til muttern, og vips så starta den på førersiden :) Er et par år siden jeg gjorde det, men mener å huske det var så enkelt..Husk å ikke ha viskern mot vinduet når du prøver tilfelle det har gått galt..panseret trenger ikke å viskes ;) Siter vw golf2 gti "polo" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg