projektRUST Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Originally posted by sau- På min forrige 2'er fikk jeg viskern til å ta på førersiden først..Tror jeg bare løsna muttern øverst på motoren, vrei viskern over til førersiden, skrudde til muttern, og vips så starta den på førersiden :) Er et par år siden jeg gjorde det, men mener å huske det var så enkelt..Husk å ikke ha viskern mot vinduet når du prøver tilfelle det har gått galt..panseret trenger ikke å viskes ;) er uendelig mange måter man kan gjøre dette, siden det er en motor som går rundt og rundt.. og en arm som driver et stag som går frem og tilbake.. osv osv :) har vært nedpå panseret og vasket litt også ja, hehe.. så jeg ga faen og lot den hvile midt på vinduet. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Originally posted by sau- panseret trenger ikke å viskes ;) Det vet Rust-Racer alt om! :op Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg