Gå til innhold

Min 200 20v TQ

Ranger emnet

Mikkel Bruer

Anbefalte innlegg

Skal du ha fjærbein? Jeg veit om mange. Men det koster litt da.

http://www.bruktbildeler.com..Så søker du på audi s4..91-94mod ellerno så finner du mange sånn bein til salgs...ligger på omkring 1500kr for et fjærbein...

finner ikkje noe på bruktbildeler, som er s4 eller s6

s4 må være nyare en 94, alt under har ufo bremser, ette det eg har hørt

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 625
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

finner ikkje noe på bruktbildeler, som er s4 eller s6

s4 må være nyare en 94, alt under har ufo bremser, ette det eg har hørt

Så vidt jeg veit har ikke S4 V8 UFO..og det ligger fjørbein til en sånn der.

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke noen bilder av skivene med instrumentbelysninga på i mørke? Er litt skeptisk til hvite skiver og bakgrunnsbelysning jeg. :p

Skeptisk ? De OEM skiver så er som de orginale, lyser helt strøkent gjennom. Bare har riktige pærer, jeg har noen som er feil så lyser litt dårlig non steder..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig poenget med dessa ufo-bremsene? Noe positivt med dem i det hele tatt?

Det som var meningen med ufo bremsene var at du fikk en stor bremeskive (310mm) samtidig som du fikk på en 15" felg! Med så store bremser og vanlige skiver får du ikke på mindre en 17" felg da calipteren ligger utenpå skiva...

Hvorfor de absolutt skulle ha 15" på bilen aner jeg ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prata med en som har en s4 2,2 92 model, å han har ikkje ufo bremser, han sei han ikkje he skifta, men kan være at forgeeiger har gjort det, e nesten billigare å bytte fjærbein en å kjøpe nye bremseskiver, bremseskiva kosta no 2500 på mekonomen, tør ikkje tenke på ka møller tek

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuck me if I'm wrong!

Men Audi har vel selv sagt at UFO-bremsene er noen av de beste bremsene de har lagd, så lenge de virker.. ;) De innrømmer nemlig også at det har vært en del trøbbel med de, og at de ser helt forferdelig ut er ikke noe å legge skjul på.. Men så lenge du har UFO-bremser som funker, så har du bra bremser.

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider