Gå til innhold

Min 200 20v TQ

Ranger emnet

Mikkel Bruer

Anbefalte innlegg

Traversen eller hva det heter? Kanskje det er bærebrua. Ligger et stabstag inntil hele veien på den...Du ser det enkelt..

jaa, det stabbstage ej skal skifte alle foringaen på, forbanna kammar, so finn ikkje ej mutterkløyvar til større en 21mm å ditta e 24mm.

lytt prøve me propan å få opp temraturen på mutterne

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 625
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nydelige felger, Mikkel!! :) Disse var mye finere enn de andre du har, syns jeg!

Få se bilde av ledningsnettet du mekka da, har ikke all verden med godt lys på V8'n heller sjøh..

Ja jeg tror de felga blir bra=)

Skal se om jeg fikser etbilde av ledningskladden...

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja når du driv på me det elektrikse, ka sikring går lyse i motoromet på?

Ledningane e ikkje kobla i sikkringsboksa me mej,

Aner ikke. Funker ikke hos meg :)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke. Funker ikke hos meg :)

hehe, dag ej kjeda mej får ei stond sida so målte ej, å der va ikkje spenning, fylte ledningane til ein skjøyt rett utafør sikkringsboksa, ohma ledninga frå der til lyse og det va heilt, men der va ikkje spenning i konntakta, å den gjekk rett inn i sikkringsboksa, so er ikkje kobla trur ej

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra det der Mikkel:) Hvordan gikk det med mellomakslingen din forresten?

Hehe syns det ble bra ja =) Mangler bare senking bak...Tar så JÆVLIG forbanna lang tid å få fatt i noen visstnok:S

Flyr litt pæng nå også da jeg ble tatt i fotoboks på vei til Trysil:D :klovn: Men men..Sånn går det når man har sprek bil ;)

Mellomakslingen ja, den henger på. ALLE skruene eller boltene bak på diffen var løse, kunne skru dem med fingra, så fikk fatt i en Audi kar rett før han dro fra jobben, og fikk bilen opp på bukker og skrudd de til!! Så nå blir det sprengskiver og loctite :D

Det skal ikke dette av igjen ass!

Synd du har høy bil je Mikkel :D

Joda sant nok. Men jeg har QUATTRO jeg vettu, så kommer meg fram "overalt" og er ikke bra med for lav bil da ;)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe syns det ble bra ja =) Mangler bare senking bak...Tar så JÆVLIG forbanna lang tid å få fatt i noen visstnok:S

Flyr litt pæng nå også da jeg ble tatt i fotoboks på vei til Trysil:D :klovn: Men men..Sånn går det når man har sprek bil ;)

Mellomakslingen ja, den henger på. ALLE skruene eller boltene bak på diffen var løse, kunne skru dem med fingra, så fikk fatt i en Audi kar rett før han dro fra jobben, og fikk bilen opp på bukker og skrudd de til!! Så nå blir det sprengskiver og loctite :D

Det skal ikke dette av igjen ass!

Joda sant nok. Men jeg har QUATTRO jeg vettu, så kommer meg fram "overalt" og er ikke bra med for lav bil da ;)

har du problem me at mellomakslingen festa går opp ?

kanskje eg skulle ha på lock teit eg me då, opna den tideligare i år, men kontrollerte ei veke ette på at alt var bra, men lyt kontrollere igjen då

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du problem me at mellomakslingen festa går opp ?

kanskje eg skulle ha på lock teit eg me då, opna den tideligare i år, men kontrollerte ei veke ette på at alt var bra, men lyt kontrollere igjen då

Det skjedde hvertfall nå...

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider