Gå til innhold

Min 200 20v TQ

Ranger emnet

Mikkel Bruer

Anbefalte innlegg

• Svar 625
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, er fler som maser om det! *kremtSimonkremt*

Skal få lånt meg et kamera og prøve litt...lyden er hvertfal helt RÅ!!

Noe av samma lyden som Ralliart sin ell? Få ut film fort som fanden, må ha ruse seg med vettu! :D

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg byttet spenningsregulator.

Den orginale var på lusne 14Volt, så jeg satte inn en på 14.6Volt. Samtidig var den gamle litt sliten som man lett kan se:)

DSC00182.jpg

Så fikk jeg montert de nye delene på takluka, og justert, smurt opp og montert den sammen igjen med elektrisk motor. Funker som bara det:)

DSC00181.jpg

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da var skaden retta og lakkert, og rusten på hjulbuen bak tatt:) Egentlig ganske fornøyd med lakkeringa! Ny baklykt ligger på posten og kommer på i morra. Ble litt seint på jobben i dag så :)

Ringene viser det som er blitt lakkert;

lakkering.jpg

Woila!

Bakskjerm.jpg

Hjrne.jpg

Hjulbue.jpg

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytte grisen for et vær..Var ute å kjørte en tur på maks et par km..Her er resultatet! For å si det sånn, nå hadde jeg ikke kjørt uten 4x4 av noe slag. Sinnsykt drittføre. Når 4x4 biler "sliter" så begynner det å dra seg til :)

DSC00201.jpg

DSC00202.jpg

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytte grisen for et vær..Var ute å kjørte en tur på maks et par km..Her er resultatet! For å si det sånn, nå hadde jeg ikke kjørt uten 4x4 av noe slag. Sinnsykt drittføre. Når 4x4 biler "sliter" så begynner det å dra seg til :)

ikkje får å vær gapen, men ditta va ikkje mykje snøv. skal ta et bilde når ej ikkje he brøyt veien på ei vekes tid å det ligg en halv meter me snøv å ej skal opp at,

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider