asona_er_best Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 morn fetter'n.. faen lyden ble jo helt konge med det nye eksos'en.. og man kunne jo ikke se lakk forskjell så han som lakkerte har peiling trur jeg:D..hehe.. ble bra med ny baklykt også nå da:D men du, ser i signaturen din: passat... begynte du noen gang på den?? glad mutter'n ble kvitt den, ble jo redd når jeg satt på veit du.. merka at beina sank mer og mer igjennom gulvet lixom..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 morn fetter'n.. faen lyden ble jo helt konge med det nye eksos'en.. og man kunne jo ikke se lakk forskjell så han som lakkerte har peiling trur jeg:D..hehe.. ble bra med ny baklykt også nå da:D men du, ser i signaturen din: passat... begynte du noen gang på den?? glad mutter'n ble kvitt den, ble jo redd når jeg satt på veit du.. merka at beina sank mer og mer igjennom gulvet lixom..hehe Morn du..Jada ble bra med lyd..Du er vel en av de få her som virkelig har hørt'n :P Morten (lakkerer'n) har peil han ja. Var å viste lakkeringsjobben til en som har drevet med lakkering og oppretting i 40 år. Han var hvertfall imponert, for det er visst jævlig vanskelig å flekke opp lakk med så mye perlemor å greier:) For nøyd jeg ja.. Var å kikka på den veggen jeg traff ,...stakkars vegg :) Passat'n ja. Gjorde mye med den jeg. Sveisa hull i gulvet å greier:) Så ble den levert bort til en som skulle sveise rusta på'n..Men han fant så jævlig mye vi ikke hadde funnet. Så jeg kasta'n:) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 ja har jo hørt den ett par ganger i det siste nå.. din lille råner:D.hehe. heike likte også lyden... og slædden..hehe( på lørdag ) ja det er vel ikke bare bare å lakke opp når man må flekke sånn trur jeg.. men jeg så ikke no lakkforskjell... skal du finne det der må man være god trur jeg.. haha det var jo litt bortkasta å jobbe på den da.. for den var LØEN, men brekket funka da, fant therese ut..hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 ja har jo hørt den ett par ganger i det siste nå.. din lille råner:D.hehe. heike likte også lyden... og slædden..hehe( på lørdag ) ja det er vel ikke bare bare å lakke opp når man må flekke sånn trur jeg.. men jeg så ikke no lakkforskjell... skal du finne det der må man være god trur jeg.. haha det var jo litt bortkasta å jobbe på den da.. for den var LØEN, men brekket funka da, fant therese ut..hehe.. Råner? :O Det er ikke meg hvertfalll ;) Hvilken slædd? :hello: Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 hehe neeiida..hehe... kødder litt veit du..hehe.. den lille litt diskrè slædden ved rundkjøringa:D... ble nesten litt audi-frelst av den lyden jeg ass.... skikkelig dyp og god lyd og med en ordentlig god turbolyd etterpå..hehe.. ække hverdagskost for små barn som meg vett. koser meg med død ascona jeg veit du:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 hehe neeiida..hehe... kødder litt veit du..hehe.. den lille litt diskrè slædden ved rundkjøringa:D... ble nesten litt audi-frelst av den lyden jeg ass.... skikkelig dyp og god lyd og med en ordentlig god turbolyd etterpå..hehe.. ække hverdagskost for små barn som meg vett. koser meg med død ascona jeg veit du:( Hehe... 5'er og turbo er tingen..Og med quattro så kommer vi oss fram :D Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 får å sei det sånn, audi er ikkje nåke unte 5er å quattro, mangler du en av dei so kan det til helsike vær Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 får å sei det sånn, audi er ikkje nåke unte 5er å quattro, mangler du en av dei so kan det til helsike vær Heh, jeg hadde 5'er før å :) Men mangla quattro'n :D Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Siden disse bila bare har stoffmatter orginalt, som da SUUUUUGER vann. Så spanderte jeg på meg noen gummimatter til å ha om vinter'n..Den nette sum av 109kr for 4 stk..Syns de passa fint jeg :) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 kjekt med nye matter da mikkel.. så slipper du masse vann å faenskap..hehe:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Ikke værst bil ;) ,god lyd og. men jeg foretrekker att trena er utenforbilen ikke inni(interiøret) hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Ikke værst bil ;) ,god lyd og. men jeg foretrekker att trena er utenforbilen ikke inni(interiøret) hehe :) Ehh, noe slik du tenker på eller:op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Ehh, noe slik du tenker på eller:op: vå no rå dinna, treng berre å behandle den me oljebeis en gong i måne slik at den tåle å bli brukt i regnværet som er her på vestlandet Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Nå har jeg begyntpå noe annet jævelskap også nå :|.. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 !!! 10v 200! Skjer med det a? Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg