bdybdal Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 En kamerat sin vifte går når bilen stopper har jeg hørt..Men min har aldri gjort det.... den skal gjere det, gjor det før på min, men so gjekk ditta berserk å ikkje ville slå sei av, nappa ut ledninga, kobla oppat i går å no vil ikkje den starte når du har stoppa bilen, rekna me følern er gåen, Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Ja jeg er jo stort sett i området :) Kommer innom? Jeg får kjøre utpå banen jeg, skal jeg vise gutta litt ordentlig bil...Ikke dissa småtroll av noen motorer :p hehe lyngås med audien? spørs om den er så pen etterpå om du hadde gjort det vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Får vel oppdatere litt her igjen da:) Fikk endelig tak i nye senkefjører bak, så da har jeg montert dem.. Kalipter'n også..Gamle til bdybdal gitt Gode som gull enda di ;) Også et vanlig bilde.. Så måtte jeg jo ut å prøve litt på snøen, beklager kort film og mørkt...Men skal få til bedre senere :) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Men Mikkel.. Du brukte jo like stor plass som hele Opera-tomta jo!! :D Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Men Mikkel.. Du brukte jo like stor plass som hele Opera-tomta jo!! :D Var jo det som var poenget jo :P kjørte 6-7 sånne runder i ett...Dessuten var det jeg som filma der og en kamerat som kjørte....Kan jo ta sånne kjappe rundt og rundt å, men det er jo ikke no moro? Sperra på og full sving og gi gass...Det er jo kjedelig :) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Haha, KARUSELL Mikkel, KAAARRRUUUSSEEEEELLL!!!! wtf, la andre folk spinne og herje med bilen din? Hmmm.. Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Haha, KARUSELL Mikkel, KAAARRRUUUSSEEEEELLL!!!! wtf, la andre folk spinne og herje med bilen din? Hmmm.. Han fikk prøve litt ja ;) Var akkurat ute for å se etter bilen nå...bah... Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Åh, det var da ikke noe å klage over! bilen min har fysisk vært helt borte den! Steike som jeg måtte grave.. :( Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Åh, det var da ikke noe å klage over! bilen min har fysisk vært helt borte den! Steike som jeg måtte grave.. :( Faen dere bor jo langt oppi gokk da... Jeg bor helt her nede...Dette er nok å klage over:P Dere har jo snø nesten uansett... Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Hehe, furteguri.. :D *peke på og le* Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Hehe, furteguri.. :D*peke på og le* Jeg har jo egentlig garasje, men gadd ikke parkere der igår..Også måtte det seff snø så mye i natt:P og det snør jævlig ennå...Men nå er det ut å leke i snøen :D Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 kose deg da, søta ;) Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 ! Jeg lurer litt på om jeg fortsatt stiller med den Laveste 200'en jeg har sett :P Den er så siræva bak vettu. Din henger jo ikke nedpå enda engang, min er jo snart så du ikke ser dekket oppi hjulbuen lenger engang. Bare felg, kant i kant med hjulbuen :P Må få meg nye dempere rundtom, og nytt senkesett. Lyst på 35/60senk eller slik jeg! Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Hvilke fjører har du da, Dessection? Jeg har Læsjöfors-fjører og justerbare gule koni(hardhetsjustering, ikke høyde). Bilen er så nydelig å kjøre nå, og den sitter på veien som ei våt ffff....fluefitte på badegolvet.. Altså, V8'n er som en drøm nå, og den syns jeg heller ikke har blitt sirævva enda. :) Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Rune, din er helt forjævlig sirævva ja :) Når er mine fjører nye da, så den synker nok en del... + at det mest sansynlig blir disse Justerbare Spax demper'ne som også er 30mm lavere enn orginale. Så blir sikkert lavt nok :) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg