ZyNTeX Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Okey. Forstår hva du mener. Den slags er ikke gratis. Har nok ikke glemt bilen helt, men ligger i bakhuet en plass. Du får bare mate på med mer info når det begynner å skje ting i garasjen igjen da vettu. Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Okey. Forstår hva du mener. Den slags er ikke gratis. Har nok ikke glemt bilen helt, men ligger i bakhuet en plass. Du får bare mate på med mer info når det begynner å skje ting i garasjen igjen da vettu. Skjer støtt noe på verksted hos meg. Fullt av folk hver helg :p Men lite skjer med Audi'n. Har hatt litt service av Caddy'n i helga. Greit å ha EN bil som går :) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Skjer støtt noe på verksted hos meg. Fullt av folk hver helg :pMen lite skjer med Audi'n. Har hatt litt service av Caddy'n i helga. Greit å ha EN bil som går :) Er ikke bestandig DET er like lett å få til heller ;) Synes støtt jeg må fikse ditt og datt på bruksbilen også jeg :rolleyes: Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Er ikke bestandig DET er like lett å få til heller ;)Synes støtt jeg må fikse ditt og datt på bruksbilen også jeg :rolleyes: Heh, gjelder å kjøpe noe som er driftsikkert å enkelt å skru på da.. Noe caddy'n er.. Aldri noe problem med den, har gått 235000km og er bare slitedeler som byttes.. Har dog bare hatt den et år men.. Likevel:) Fått nye hjullagre og full rustbehandling under hele! Ser ut som ny:D Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 ikke skjedd no mere audi?. når regner du med å være ferdig med den a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Persoyvind Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Kan kalle detta for beundringsverdig bil :D Ligg litt etter i detta forumet ser jeg, men det er inspirerende å lese på den tråden her! Hvordan gåre med bilen rundt disse tider da? Siter Audi 100 avant Quattro, 1990 mod. (prosjekt)*Saab 9000 cs, 1992 mod (prosjekt)*Audi 80 sedan, 1991 mod. (plankemat)*Nissan micra, 1993 mod. (totalvraka)*Audi 80 sedan, 1987 mod. (Bilhimmelen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Kan kalle detta for beundringsverdig bil :DLigg litt etter i detta forumet ser jeg, men det er inspirerende å lese på den tråden her! Hvordan gåre med bilen rundt disse tider da? Heh j otakk. Ligger etter sier du ? Har ikke tråd noe annet sted? Skjer ikke så mye. Den står der den, styrer litt med huset mitt! Og skal begynne å lakkere understell nå :) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Persoyvind Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Heh j otakk. Ligger etter sier du ? Har ikke tråd noe annet sted? Skjer ikke så mye. Den står der den, styrer litt med huset mitt! Og skal begynne å lakkere understell nå :) Sorry, var ment sånn "jeg ligger etter" ;) siden den faktisk ble starta for flere år siden altså, hehe.. Like greit å sørge for å bo ett sted fremfor bil :p Vert behandla under på ett vis, så du ska legge ett lakkstrøk som beskyttelse da? regner jeg med ell? Må få tillate meg til å legge ve ett spørsmål til her. Er det mye forskjeller på Quattro og vanlig forhjulstrekkere? (Audi 100/200 ell ere stort sett bare girkassa som er forskjell? Regner med det er en del, men som generelt rundt motor, brems og diverse andre systemer. en 5'er er en 5'er uansett på en måte eller? Siter Audi 100 avant Quattro, 1990 mod. (prosjekt)*Saab 9000 cs, 1992 mod (prosjekt)*Audi 80 sedan, 1991 mod. (plankemat)*Nissan micra, 1993 mod. (totalvraka)*Audi 80 sedan, 1987 mod. (Bilhimmelen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Sorry, var ment sånn "jeg ligger etter" ;) siden den faktisk ble starta for flere år siden altså, hehe.. Like greit å sørge for å bo ett sted fremfor bil :p Vert behandla under på ett vis, så du ska legge ett lakkstrøk som beskyttelse da? regner jeg med ell? Må få tillate meg til å legge ve ett spørsmål til her. Er det mye forskjeller på Quattro og vanlig forhjulstrekkere? (Audi 100/200 ell ere stort sett bare girkassa som er forskjell? Regner med det er en del, men som generelt rundt motor, brems og diverse andre systemer. en 5'er er en 5'er uansett på en måte eller? Ligger etter. Har kjøpt hus å greier. Så har ikke mest med cash om da'n. Men Får jobbve litt svart så hjelper deT:) Forrskjellen er girkassa og evt tunnell og bakstilling ja. Ikke helt sikker! Understellet blir brennlakkert/pulverlakkert! Så blire understellsmasse under! FUnker det! Blir ikke mye bruk om vintern tror jeg. Med mindre jeg gidder å kjøpe med 18"! vinterdekk! Har S8 vinterfelger ) Men nå ere full fest her, så skål folks :S) heheh Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Persoyvind Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Ligger etter. Har kjøpt hus å greier. Så har ikke mest med cash om da'n. Men Får jobbve litt svart så hjelper deT:) Forrskjellen er girkassa og evt tunnell og bakstilling ja. Ikke helt sikker! Understellet blir brennlakkert/pulverlakkert! Så blire understellsmasse under! FUnker det! Blir ikke mye bruk om vintern tror jeg. Med mindre jeg gidder å kjøpe med 18"! vinterdekk! Har S8 vinterfelger ) Men nå ere full fest her, så skål folks :S) heheh forståelse med den der! er faen så dyrt å bo i dette landet :o ja det jeg tenkte også. er jo strengt talt samme bilen, bare med noen forskjeller på girkassa for å få den beryktede Quattroen! :D Kan væra lurt å ta en behandling der ja, slipper rust på en del år da :) Er bilen senka? ellers kan du jo smelle på noen 15 toms dekk da, selvom det vil se latterlig ut i forhold til 18 :D skål for helga som har gått ;) Siter Audi 100 avant Quattro, 1990 mod. (prosjekt)*Saab 9000 cs, 1992 mod (prosjekt)*Audi 80 sedan, 1991 mod. (plankemat)*Nissan micra, 1993 mod. (totalvraka)*Audi 80 sedan, 1987 mod. (Bilhimmelen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 forståelse med den der! er faen så dyrt å bo i dette landet :o ja det jeg tenkte også. er jo strengt talt samme bilen, bare med noen forskjeller på girkassa for å få den beryktede Quattroen! :D Kan væra lurt å ta en behandling der ja, slipper rust på en del år da :) Er bilen senka? ellers kan du jo smelle på noen 15 toms dekk da, selvom det vil se latterlig ut i forhold til 18 :D skål for helga som har gått ;) Bilen var senka 40/40 med H&R fjører. Men har solgt alt det orginale understellet og senkefjørene til fordel for S4/S6 understell, med 314mm to stempla bremser forran, stabstag bak og litt sånn.. Så blir det bygd om til coilovers, så den blir lav ;) Kunne sikkert ha slengt på 15", men bremsene mine tillater ikke mindre enn 16" og jeg har 3 sett felger som er 17", 18" og 19" :) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Persoyvind Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Bilen var senka 40/40 med H&R fjører. Men har solgt alt det orginale understellet og senkefjørene til fordel for S4/S6 understell, med 314mm to stempla bremser forran, stabstag bak og litt sånn.. Så blir det bygd om til coilovers, så den blir lav ;) Kunne sikkert ha slengt på 15", men bremsene mine tillater ikke mindre enn 16" og jeg har 3 sett felger som er 17", 18" og 19" :) uuuh, det blir lite med klaring da ja... er ikke all verden med vinter igjen, men det kommer sendt i år, som sendt i fjor, en vinter med nok en glatt sessong.. men er den beregent på sommmer kjøring så ere jo ikke nødvendig med nye dek, selvom quattroen er digg å kjøre vinterstider ; ) Siter Audi 100 avant Quattro, 1990 mod. (prosjekt)*Saab 9000 cs, 1992 mod (prosjekt)*Audi 80 sedan, 1991 mod. (plankemat)*Nissan micra, 1993 mod. (totalvraka)*Audi 80 sedan, 1987 mod. (Bilhimmelen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 uuuh, det blir lite med klaring da ja... er ikke all verden med vinter igjen, men det kommer sendt i år, som sendt i fjor, en vinter med nok en glatt sessong.. men er den beregent på sommmer kjøring så ere jo ikke nødvendig med nye dek, selvom quattroen er digg å kjøre vinterstider ; ) Det kan nok hende den blir kjørt litt på vintern å skal du se.. Blir vel vinterdekk på 18" eller noe. Må jo få brukt den til det den er til også ;) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Persoyvind Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Det kan nok hende den blir kjørt litt på vintern å skal du se.. Blir vel vinterdekk på 18" eller noe. Må jo få brukt den til det den er til også ;) Helt enig. få på noen saftige pigger og kos deg på glatta :D (hvis det er plass til pigger mellom hjulbuen og dekket ;D ) tror faktisk det lønner seg å sette vinter dekk på 16 eller 17 tommerene.. det samler seg jævla lett snø og is i hulbuen.. pluss litt å gåpå ellers også.. eller? Siter Audi 100 avant Quattro, 1990 mod. (prosjekt)*Saab 9000 cs, 1992 mod (prosjekt)*Audi 80 sedan, 1991 mod. (plankemat)*Nissan micra, 1993 mod. (totalvraka)*Audi 80 sedan, 1987 mod. (Bilhimmelen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Helt enig. få på noen saftige pigger og kos deg på glatta :D (hvis det er plass til pigger mellom hjulbuen og dekket ;D )tror faktisk det lønner seg å sette vinter dekk på 16 eller 17 tommerene.. det samler seg jævla lett snø og is i hulbuen.. pluss litt å gåpå ellers også.. eller? Kjørte med 17" vinter før.. Ikke noe problem med oppsamling av snø. Værre med snø inni felgen.. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg