Loppa Skrevet Juni 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2002 He-he http://www.aftenposten.no/kul_und/article.jhtml?articleID=348364 Britney skal spille inn bilfilm ;) jerkoff Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2002 Sitat Originally posted by Loppa He-he http://www.aftenposten.no/kul_und/article.jhtml?articleID=348364 Britney skal spille inn bilfilm ;) jerkoff Hmmm, vel tror nå egentligt den dama ikke skjønner noe jeg :-) Vil nå helst se filmen før jeg uttaler meg! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juni 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2002 Sitat Originally posted by Viking Hmmm, vel tror nå egentligt den dama ikke skjønner noe jeg :-) Vil nå helst se filmen før jeg uttaler meg! Men hun prøver så godt hun kan :rolleyes: For min del behøver ikke handlingen eller skuespiller prestasjonene til Britney være så jævla bra, holder for meg at det er biler og damer i filmen :D Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2002 Biler + Britney + motorolje? terningkast 6? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2002 Biler + Britney + motorolje? terningkast 6? Terningskast?? Må ha sånne fuzzy dice`s da!!! Men hvis det er Nascar miljø i filmen så kan den jo kanskje bli god!! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juni 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2002 Nei, nei og atter nei. Det skal være Bollywood, Biler og Motorolje. Britney holder ikke mål i det hele tatt. Det er nå min mening. -- Orb Net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juni 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2002 Dum å deilig dame i en bil film blir det bedre? Får sattse på at det er sex i den da så B kanskje må visse frem litt :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2002 Sitat Originally posted by RS2 Dum å deilig dame i en bil film blir det bedre? Får sattse på at det er sex i den da så B kanskje må visse frem litt :) Sattse på at a viser fram LITT. hææ Nå har jeg sett et par av de videoene hennes gjennom tidene. Og der har a ikke mye på så når det da kommer en bilfilm Hmmmm ja da... :D Men leste litt nedover der, hu skulle liksom overtale en fyr til å begynne igjen. OVERTALE!!!!!!!!!!!!! Hvordan gjør damene det.... JO MED SEX heheheheh ;) :D:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juni 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2002 Hu er jo jomfru, hu kommer sikker til å satse på teazing, :rolleyes: og :titties: -- Orb Net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2002 Sitat Originally posted by OrbNet :titties: -- Orb Net Detta ligner noe ja... heheh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juni 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2002 Sitat Originally posted by OrbNet Hu er jo jomfru, hu kommer sikker til å satse på teazing, :rolleyes: og :titties: -- Orb Net Hu er like mye jomfru som meg. Har jo sagt at hu har hat seg med han der N'sync karn. Justin eller no( svine pels) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2002 Hu påstod at hun var jomfru og at sjokolade er like godt som sex............ Lurer på hvordan hu visste det jeg. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg