pahf Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Fant akkurat ut at jeg har kommet inn på hint i namsos. Og siden jeg egentlig ikke kjenner plassen i det hele tatt så lurer jeg på om det er noen som har noen synspunkter på denne plassen ? Og om noen kan være behjelpelig med og gi meg litt info om småting. hybel ? kabel inet/tv ? sosiale arng bortsett fra dde ;) studiemiljø utesteder ? Gi meg litt info og synspunkter om hva dere som kjenner plassen syns. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 og en ting til. Hva med mulighet for jobb der ? har jobbet i omsorgsyrket fra før så om det finns noen sliker plasser i nærheten ? evn andre plasser ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stage Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 vel, bor 35 mins kjøring unna Namsos, og har bodd 2 år på hybel i Namsos nå. så jeg vet vel litt om namsos :) Hybler: er vel noen hybel hus, + endel som leier ut kjeller etsjen sin, + folk som har bygd for og leie ut. koster vel rundt 2000 i mnd, for en helt grei hybel. Internett\Tv: Telenor adsl er utbygd nesten bare i "sentrum", og noen små plasser rundt. holder også på å komme opp tråølst nett. ... Kabel tv, er d vel i hele namsos omerådet, telenor avidi, 25 kanaler eller.no ... Utesteder: er vel for d meste 2 plasser som ungdommer holder til, " Rederiet, og YES " ....de har endel arr med Teenage party, og halloween party å sånt opplegg sosiale arr: hadde jo netopp " Midt-Norsk Motor Festival " her da, med utstilling av biler, drag, og db-drag, midnight crusing og grilling å sånt på kvelden .... vet lite om studie miljøet, siden jeg bare har gått på videregående. samme med jobb, vet lite om omsorgs yrket. -- Stage -- Siter - 08 A4 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 hmm,høres vel helt greit ut da :) så lenge jeg kan ta meg en fest, er litt avhenig av inet og lyst på kabel tv. har søkt på hybelhus, så det ordner seg nok ja. hva med fks ? : bommer,hvor står det laser,mye kontroller? greit å være litt orientert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stage Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 hehe :) har netopp blitt bom-ring nå da....er 3 plasser i by´n .eller rundt by´n da....koster 13 kr pr passering, og bom brikke finnes, så klart... kontroller er d sikkert like mye av her, som noen andre plasser, har ikke sett no, eller blitt tatt jeg da....men så er ikke jeg de som er ute og råner fra 15 til 01 heller da :p .... hvilken bil kjører du da ? så kan jeg tipse purken før du kommer :p -- Stage -- Siter - 08 A4 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 hehe,nåja. kjører en hvit golf 2 m svartlakka grill og go lyd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg