Nitrofish Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Hva er det i dysene som ruster da? En fuelrail i aluminium ruster ikke, og jeg trodde det meste i dysene var alu eller rustfritt/titan. men er ikke sikker, så jeg spør. kan jo bruke en blanding av vann og metanol, det må jo kjøle MYE. Metanolen har jo en høyere oktan enn bensin også, så man kan skru opp ladetrykket enda mer... Har noen prøvd å blande vann i bensinen? det øker jo kompresjonen ganske lettvinnt. vet det funker på metanolmotorer, men er ikke helt sikker på bensin... Siter - 92 BMW 318iS - 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale - 86 Sierra iS - prosjekt? - 98 323i Coupe banebil - 83/87 Audi 200 TQA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Bensin og vann kan ikke blandes.... Siter -88 Sierra cosworth 411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Originally posted by Larsern Bensin og vann kan ikke blandes.... er nok en grunn til at det selges kondensfjerner,ja ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrofish Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Hehe, var meninga det skulle stå et ;) bak der, hehe...:D skulle likt å se noen prøve....sukkervann skal visst være bedre...;) en ting når det gjelder å sprute inn vannet før turboen, vil ikke vannet kjøle impelleren, og dermed lufta mindre enn om du skulle gjort det etter? Siter - 92 BMW 318iS - 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale - 86 Sierra iS - prosjekt? - 98 323i Coupe banebil - 83/87 Audi 200 TQA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Originally posted by Nitrofish Hehe, var meninga det skulle stå et ;) bak der, hehe...:D skulle likt å se noen prøve....sukkervann skal visst være bedre...;) en ting når det gjelder å sprute inn vannet før turboen, vil ikke vannet kjøle impelleren, og dermed lufta mindre enn om du skulle gjort det etter? Kjekt med kald impeller. Slipper at den varmer opp lufta da.... Siter -88 Sierra cosworth 411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Planen var å prøvepå en 2.0 rekord, tenkte på å stappe ei dyse i ett a vakuum-utaka, men kanskje bedre å sette (dysa) på toppen a gassern, for å få bedre forstøvning gjennom gassern, vil bare ha billige triks for å få ut gamp a vraket Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Sett dysa etter cooler. Dette pga at vannet ikke skal samle seg opp inne i cooleren. Men har sett begge deler i bruk på rallycrossbiler. Smak å behag! Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet November 15, 2009 Rapporter Share Skrevet November 15, 2009 Bumper denne i håp om at teknologien og kunnskapen forhåpentlig vis har økt endel siden 03. Noen som bruker dette på bilen sin i dag? Hvor har du kjøpt det? Hvordan synes du det fungerer? etc etc etc. Sitter og lurer litt på om jeg skal gjøre dette for å senke EGT. Noen som har god erfaring med ett firma eller lignende som selger og monterer? Hva koster det å kjøpe og montere noe sånt? Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power 68 Skrevet November 15, 2009 Rapporter Share Skrevet November 15, 2009 Bra denne tråden ble løftet opp. Jeg også vurderer å installere vanninnsprøytning på bilen min. Men spørsmålet mitt er hvordan dette fungerer på en turbodiesel. Vil dette utgjøre noen positiv effekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet November 15, 2009 Rapporter Share Skrevet November 15, 2009 Er TDI jeg også skal ha det på;) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet August 21, 2010 Rapporter Share Skrevet August 21, 2010 Bumper igjen! Hvordan er det å montere på biler uten turbo? Har sett motorsykler det har blitt gjort på, men vil det være noe annet enn at motoren går reinere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.