Figgi Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 disse vet hva de holde på med. herregud, se i slutten av videoen...det skal jeg prøve ass:respect Link til film Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Har sett hele den filmen, ganske kul, men alle slike er ganske like. Mye av det samme :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 joda, men hvor mange ganger har du sett noen gjøre det med en bil? Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Har aldri sett det før nei, men tenkte mer på slike filmer generelt sett jeg. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Har aldri sett det før nei, men tenkte mer på slike filmer generelt sett jeg. Jada, men du ser dem alle alikevell :D Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg