kroz Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Tenkte jeg skulle skryte litt av forhandleren hvor jeg gjorde mitt siste kjøp da jeg er veldig fornøyd med han! Kjøpte meg ny slede fra disse gutta og kan anbefale dem på det varmeste! Selgeren var flink til å ta jenvlig kontakt hver gang det var noe og flink til å overholde tidsfrister. Han var ikke overpriset (ut i fra listepriser og tilstand på bilene) og jeg endte opp med en tilnærmet strøken Mazda 626 1.8 LX '96 til 50.000,- De holder til bak Norgesbuss på Rosenholm (Kolbotn). http://www.polarbil.no Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Det er kjekt å se at folk gir tilbakemelding når de har positive ting å formidle også. Flink gutt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Hehe, takk :) Det er alltid lettere å slenge dritt en positive ting om folk/bil/forhandlere. Tenkte jeg skulle gjøre mitt for å spre det glade budskap :p Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 da kan jeg si at man skal holde seg unna lysberg bil oppe ved lillestrøm:iconsm men bra å høre noe positivt også! likte folkene på møller på oppgård jeg da, ikke langt unna:) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Folka på chricho opel er mye kulere ;) og hvorfor kjøpte du en mazda 1.8? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Chrico ROXX Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg