ss242 Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Den delebilen på blocket har gamletypen 230ft, før 90 mod. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Den delebilen på blocket har gamletypen 230ft, før 90 mod. med andre ord lite å ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 fy faen, sær svenske.. drit i dette kjøpet, vil koste deg maasse og kjøre ned og.. til meg fra tr.heim er det rundt 55 mil, pluss enda hvertfall 15 til arvika! Finn noe annet, jeg selv ga 4500Svenske kroner for en 90modell FT(Lh 2.4) som har gått 250, (I uddevalla)med nett og hjerner! Bare leit litt.. Søk på TPC, der jeg fant min! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Ja, det ble dyrt til slutt ja. Blir jo litt ekstra når jeg må bygge om bensin slagene fra gasser til sprut. Så kommer det sikkert mye ekstra som kanskje ikke man tenker over der og da. Får ta å lette litt da, haster ikke så mye med motor enda. Har ikke penger klart helt enda:p Men dere som leser tråden kommer over noe som kan være aktuelt, post her eller send PM. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 la ikke kmstand avgjøre allt,var å titta på noen motorer forrige uke og der var det en motor som hadde gått ca 260 tusen og kaldkomptesten varierte ifra 11 ned til 7.imens en annen som hadde gått 480tusen lå på 9 og 9,5 alle 4 sylindre. kjørestil,oljeskift osv er en avgjørende faktor. min B230F med 580 000km på tellern hadde en kaldkomptest. husker ikke helt verdiene, men de lå alle jevnt høyt innenfor et avvik på 4,7% :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Ja, det ble dyrt til slutt ja. Blir jo litt ekstra når jeg må bygge om bensin slagene fra gasser til sprut. Så kommer det sikkert mye ekstra som kanskje ikke man tenker over der og da. Får ta å lette litt da, haster ikke så mye med motor enda. Har ikke penger klart helt enda:p Men dere som leser tråden kommer over noe som kan være aktuelt, post her eller send PM. akkuratt derfor jeg anbefaler deg å kjøpe komplett bil fra .se har brent meg på "komplette" motorer to ganger nå :P så en eventuellt tredje gang, blir å hente komplett bil.. Enklere, billigere (in the end) og mindre stress. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 lure på å gjør det som DaButcher seier her. veit no ka du får da når du får prøve det og slikt før du betaler, gjerne finne deg en 2-3 biler du er å ser på når du først reiser så langt, har eg gjort kvar gong eg har vore langt å sett på bil men lykke til da Zemeckis:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Inge Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Eg kjøpte min ft motor for 12k.Då var blokka hona og bytta ringer... og ALLE pakinger og simringer var bytta. Og det var med alt og boksar osv. + att det var med ekstra deler:1 hjerne, 1 LMM, 2 dyse tempføler, 1 olje kjøler, 1 starter, girkasse(m45), 1 trim chip(230hk) div slanger og rør. Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg