Gå til innhold

Sæther Racing :Steinmetz Omega b1 2000.T EVO.

Ranger emnet

Sæther Racing

Fortsatt Gubbebil?  

139 stemmer

1. 1. Fortsatt Gubbebil?

• JA
      71
    • NEI
      68

Anbefalte innlegg

Hvilken Spoiler "leppe" skal jeg velge?

Det blir I-line

Og hvis noen veit hvor Ole Ringstad med Rates omega fikk spoilern sin fra, er jeg veldigt inntressert. Så bilen hans på rudskogen "Live" og ble helt forelska i den spoilern han hadde,

Så valget står mellom 3 spoilere.

I-Line eller Rates Omegan sin spoiler xxxxx

74001410.jpg

74001402.jpg

Vilken skal jeg velge? hjelp

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 719
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja det er slags flip opp over ja, Akkurat en sån liten flipp oppover som er i M-pakken på en bmw e39. Og går nok for denne. 95% sikkert. Synes den er diskre og fin. Kjøper inn dette før felger,

Men jeg kan jo passe på og komme med en liten update, var jo en stund siden nå.

Har fått lakert felga hvite, Og jeg har fått på bakfanger, Og driver og tuller med TC, brytern noe jeg kansje ikke burde gjøre hehe, for nå tror jeg har klart og rote bort den orginale :doh

I morgen kommer jeg og begynne og slipe opp chrom listene, og maskere og få disse lakkert store,slik som listene. Og så skal lakkere Opel merket på bagasje lokket i bilen farge tenkte jeg,

Her er litt bilder av Omegan.

show_image_stream.php?bid=55057103&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=55057095&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=55057205&dx=580&dy=435

Masitaly President, hvitt liker folk det?Det gjorde jeg, Wannabe Compotive ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skjønner hva du mener, Men må bytte en caliper bak, tror jeg ,eller så er det bare de Bremsebånda til håndbrekket som ligger på, men de har ligget på en stund og nå har det kommet en henge subbe lyd når jeg bremser,så tror faktisk ikke jeg kan skylde på brekket her. men skal åpne og ta en titt. og må bytte motor snart tenker jeg meg. Føler at dette komme til og skjære seg snart. Kommer ikke til og kjøpe noe styling til den på en liten stund. Må ha penger til service deler osv, reg, reim bytte på opel koster 6 tusen kr. reima koster 400kr, frister for og bytte den selv men har ikke gjort dette får på denne ,og jeg veit jeg trenger spesial verktøy på den, å da får jeg ikke garantien. Men ey bytter den selv gjør jeg noe feil og den skjærer seg har jeg ikke tapt mere en 400kr , Ny motor var jo i planene uansett. ;) Og bytte av reg reim koster 6 tusen. Den koster jo en komplet mv6 x30xe motor i sverige , Så valget er lett her.:fatality: :google

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skjønner hva du mener, Men må bytte en caliper bak, tror jeg ,eller så er det bare de Bremsebånda til håndbrekket som ligger på, men de har ligget på en stund og nå har det kommet en henge subbe lyd når jeg bremser,så tror faktisk ikke jeg kan skylde på brekket her. men skal åpne og ta en titt. og må bytte motor snart tenker jeg meg. Føler at dette komme til og skjære seg snart. Kommer ikke til og kjøpe noe styling til den på en liten stund. Må ha penger til service deler osv, reg, reim bytte på opel koster 6 tusen kr. reima koster 400kr, frister for og bytte den selv men har ikke gjort dette får på denne ,og jeg veit jeg trenger spesial verktøy på den, å da får jeg ikke garantien. Men ey bytter den selv gjør jeg noe feil og den skjærer seg har jeg ikke tapt mere en 400kr , Ny motor var jo i planene uansett. ;) Og bytte av reg reim koster 6 tusen. Den koster jo en komplet mv6 x30xe motor i sverige , Så valget er lett her.:fatality: :google

hehe jaok... det er jo ikke mindre enn tre stramme hjul, så det er mye og holde tunga rett i munnen for.. hehe.. kunne ha gjort det for deg jeg, men da jeg aldri har gjort det før, tør jeg ikke det... hehe..

96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd

X 94 Crazy Corsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jaok... det er jo ikke mindre enn tre stramme hjul, så det er mye og holde tunga rett i munnen for.. hehe.. kunne ha gjort det for deg jeg, men da jeg aldri har gjort det før, tør jeg ikke det... hehe..

Ey jeg hjelper deg med oljekjølern og du hjelper meg med reg-reima.??deal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut med hvite felger! Men kanskje du skulle fått deg noen spacere så du får flyttet hjulene litt ut fra under hjulbuen? Får du flyttet felgene ut så rulleflaten på dekket akkurat går under hjulbuen så tror jeg det hadde hjulpet mye på totalutseendet på bilen. Kanskje (minst) 20mm bak og 10mm foran? Hadde sett fett ut - bilen ser lavere og bredere ut når man har litt avstand mellom felgene. :thumb

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår