Gå til innhold

Sæther Racing :Steinmetz Omega b1 2000.T EVO.

Ranger emnet


Sæther Racing

Fortsatt Gubbebil?  

139 stemmer

  1. 1. Fortsatt Gubbebil?

    • JA
      71
    • NEI
      68


Anbefalte innlegg

:) hehe Har akuratt hatt update. Venter på noen stoler jeg har bestilt, Og bytte av alle foringer på bærearmene foran, Så da kommer det vel en update.

 

Takk takk :) men men det er vel mer potensial i bilen din:)

 

Du mener det er det?

 

Bilen din er kjørbar, det er ikke min...hehe

'16 VW Caddy 2.0 (Firmabil)

'15 Kia Cee'D SW 1.6 GDI

'06 Kia PICANTO 1.1

'92 MB 190E 2.0

'84 MB 190E 2,3-16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 719
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Åssen stoler har du bestilt ?

 

Driver selv å lurer på disse:

http://fk-automotive.com/data01/en/downloads/pdf_katalog/fk_2006_page_262.pdf

 

Eller disse( som er utrolig billige!! )Noen som veit om kvalitet på disse?

http://mobilsentrum.no/product.asp?c=740331951&n=1410841443&pn=1222869687

----------------------------

BMW 93' 525i diamantsort

[x]Bmw 318i Brilliantrot.

[x] 92' vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer egentlig med motorbyttet??:thumb

 

Jo nå skal du høre:)

 

Jeg skal kjøpe meg en bil. Har en i kikkerten nå. Så da går skilta av omegan og den steller jeg da den inn i garasjen.

 

Så blir penger spart opp til Lakkering,Felger,diverse stylling,Justertbart senke sett,. Og så begynner sparing til "ny" motor. Har fått noen tips her og der. Det grommeste tippset jeg har fått er vel en LT1 motor. Skal nok vist nok ikke være så dyre og importere fra statene lengre. Eller x30xe motor. eller tunning av min gamle 2.5 v6. men men mange planer, Så vi før sjå. Må jo ha vass motor!

 

Ellers er planen og få den mest strøkene og pene Omegan i norge.Og så skal jeg og min bil vinne pokaler på treff ;)

 

jeg annslår ,er vel i havn om et par år. Så det er bare og vente.

 

alle gode ting tar tid.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående stolene, så er det vel samme som jeg har(bare du har hel nakkepute)

 

gode stoler, men mangler oppbygging ved skulderene.

 

Drar og henter stolene om et kvarter ;) Så da får jeg se og kjenne på dem. Gleder meg og se om hode putene på stolene ,om jeg kan bruke de jeg har på setene mine nå.om lengden er lik. men men :thumb

 

Lurte på om jeg skulle spørre min kjære mor om hun kunne tenke seg og hjelpe meg trekke de om og fått inn EVO

500

 

I sete ryggen ;) hadde vært litt fett ;)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo nå skal du høre:)

 

Jeg skal kjøpe meg en bil. Har en i kikkerten nå. Så da går skilta av omegan og den steller jeg da den inn i garasjen.

 

Så blir penger spart opp til Lakkering,Felger,diverse stylling,Justertbart senke sett,. Og så begynner sparing til "ny" motor. Har fått noen tips her og der. Det grommeste tippset jeg har fått er vel en LT1 motor. Skal nok vist nok ikke være så dyre og importere fra statene lengre. Eller x30xe motor. eller tunning av min gamle 2.5 v6. men men mange planer, Så vi før sjå. Må jo ha vass motor!

Hva med å droppe å kjøpe ny bil til 100.000,- og heller kjøpe denne Opel Lotus Omega'n og hive over motoren? Fint utgangspunkt for tuning, og du kan fortsette å bruke Omega'n din. Hadde jeg hatt 100 lapper vet jeg ihvertfall hva jeg ville vurdert å gjøre... :thumb

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å droppe å kjøpe ny bil til 100.000,- og heller kjøpe denne Opel Lotus Omega'n og hive over motoren? Fint utgangspunkt for tuning, og du kan fortsette å bruke Omega'n din. Hadde jeg hatt 100 lapper vet jeg ihvertfall hva jeg ville vurdert å gjøre... :thumb

 

 

Skal bruke rundt 5 til 10 tusen på ny bruksbil. driter i hva det er ;) 100 000kr du hehe hadde jeg hatt så mye fluss hadde mye blit gjort med omegan litt forterer:)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bruke rundt 5 til 10 tusen på ny bruksbil. driter i hva det er ;) 100 000kr du hehe hadde jeg hatt så mye fluss hadde mye blit gjort med omegan litt forterer:)

Hmm... var det ikke deg som nettopp la ut denne tråden, der du spurte etter hjelp til bil til hundre høvdinger...? Da regnet jeg med at det var den nye bruksbilen din du var på utkikk etter...

 

Meeeen, du må innrømme at HVIS du hadde hatt 100 høvdinger så hadde du vel heller kjøpt den vraka Lotus Omega'n og ribbet den for godsaker? :hello:

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... var det ikke deg som nettopp la ut denne tråden, der du spurte etter hjelp til bil til hundre høvdinger...? Da regnet jeg med at det var den nye bruksbilen din du var på utkikk etter...

 

Meeeen, du må innrømme at HVIS du hadde hatt 100 høvdinger så hadde du vel heller kjøpt den vraka Lotus Omega'n og ribbet den for godsaker? :hello:

 

La ut den tråden i forbindelse med at jeg tenkte bil salg med omegan. Men som sakt planene er endret :) Og nei hadde ikke kjøpt en krasj skadet LO for 100k hadde gitt maks 50k. mer er det ikke verdt!. 100 tusen fyfaen latterlig pris. får jo nesten en Lotus omega på skilter for det i norge.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår