Gå til innhold

Sæther Racing :Steinmetz Omega b1 2000.T EVO.

Ranger emnet

Sæther Racing

Fortsatt Gubbebil?  

139 stemmer

1. 1. Fortsatt Gubbebil?

• JA
      71
    • NEI
      68

Anbefalte innlegg

• Svar 719
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Liten update, Fikk ikke skrudd av innsuget i for noen dager siden.(bilen skulle brukes.senere. så gadd ikke det.).Får og slipe det ortlig en dag, Dere kan jo se hvordan det ble.

show_image_stream.php?bid=52075597&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=52075604&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=52075607&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=52075616&dx=580&dy=435

Ryddet plass og fikset og ordnet i garasjen og la litt "gress" i garasjen.,Så omegan har noe og stå og vile på under vintern. Skilta tas av Sep 6. Da begynner Oppsparing til litt av verdt.:thumb Og ikke mist sliping av hele bilen,/ ta alt mulig rart jeg finner under og tectylere og styre og herje ;):hello: Nå kjøper jeg meg straks en bruksbil. 9.Sep lønningen går til Ny bil og Deler jeg ødela når hjulet sprang i stykker under kjøring på rudskogen.

Bilde av hvordan garasjen begunner og se ut. tenkte skulle ta ut alt. og fikse opp ortlig "verksted der ;)

show_image_stream.php?bid=52075619&dx=580&dy=435

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Fiksa bøkdøren på bilen i dag og litt ekstra lys i bagasjen ;) hehe ja Neon hehe. litt harry er det lov og være. Og fikk også en dårlig nyhet i dag. Bilen jeg skulle hente på fredag og overaske alle med hadde blitt solgt! jævla dansker as! Så veit jeg ikke akkurat hva jeg gjør. Leter frebilsk etter en annen bil. EU godkjent og kjørbar gjerne opel whatever maks 6.000kr og ikke så langt for meg og dra og hente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Fiksa bøkdøren på bilen i dag og litt ekstra lys i bagasjen ;) hehe ja Neon hehe. litt harry er det lov og være. Og fikk også en dårlig nyhet i dag. Bilen jeg skulle hente på fredag og overaske alle med hadde blitt solgt! jævla dansker as! Så veit jeg ikke akkurat hva jeg gjør. Leter frebilsk etter en annen bil. EU godkjent og kjørbar gjerne opel whatever maks 6.000kr og ikke så langt for meg og dra og hente.

Delebil på gang ?:thumb

----------------------------

BMW 93' 525i diamantsort

[x]Bmw 318i Brilliantrot.

[x] 92' vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opel Maffian : Jeg hadde titte og så godt kjøpt en Ascona C med 130hk :( 2.0..Men Men.

Burny : Nei Nei setter vekk bilen for vintern. Og nei skal ikke glemme den. Skal bare spare opp penger til motor/helakering/felger ;)

eravne : Nei NEi Bruksbil, Til og Fra Jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår