Gå til innhold

Sæther Racing :Steinmetz Omega b1 2000.T EVO.

Ranger emnet

Sæther Racing

Fortsatt Gubbebil?  

139 stemmer

1. 1. Fortsatt Gubbebil?

• JA
      71
    • NEI
      68

Anbefalte innlegg

• Svar 719
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde jeg hatt mye penger hadde jeg hatt en slik en til jobb

p_Lotus%20Omega.jpg

dette er drømmebilen det. så en sånn en i vestfold (rettere sagt andebu) var nettop ferdig å kjøre gocart. når han kjørte avgårde røykla han hele baneområdet :) er foresten fet bil du har her:) liker disse bilene veldig godt. hørt rykter om at når du først har hatt omega så vil du ikke kjøre annet hehe. brodern hadde først en kjip 2 liter, ble lei og kjøpte 3000, solgte den så neste blir vel lotus hehe. lykke til med prosjektet. jeg følger med:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) jepp stemmer bra det. Pappa hadde omega A, Så ble det omega B 2.0 liter Så ble det Omega b 2.5 V6 CD. Så kjøpte han nesten Omega B2 MV6. Men Men det ble heller en liten bmw, For han og mor trengte ikke så stor plass. Men han angrer i dag på at han ikke kjøpte den.HAHA! nå tenker han på og selge bimmern.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter 3.0 Elegance Limousine. ikke sport eller noe( derimot er laget en "sport" versjon da heter den det, Bare skrev mv6 b2 slik at folk skulle forstå men men. Ikke alle kan alt. Drev faktisk og vurderte om jeg skulle skrive mv6 eller elagance men men tenkte jeg ikke skulle bli drept av den grunn hehe. men men

mvh

Sæther

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår