Gå til innhold

Sæther Racing :Steinmetz Omega b1 2000.T EVO.

Ranger emnet

Sæther Racing

Fortsatt Gubbebil?  

139 stemmer

1. 1. Fortsatt Gubbebil?

• JA
      71
    • NEI
      68

Anbefalte innlegg

• Svar 719
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kunne vært morsomt å fått sett denne bilen skikkelig fotografert en gang. Syns du tar akkuratt de samme bilene hele tiden-Seriøst.Du ender opp med bilder som gjør at bilen ser helt lik ut som FØR du lakkerte den Og slutt og ta bilder når hjula foran er i full sving,ser bare for dumt ut.

Grunnen for at jeg skriver dette,er for at jeg faktisk syns bilen er pen,men du får likksom ikke vist det frem på en skikkelig måte.

Konstruktiv kritikk kalles visst dette ;)

Anders

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vært morsomt å fått sett denne bilen skikkelig fotografert en gang. Syns du tar akkuratt de samme bilene hele tiden-Seriøst.Du ender opp med bilder som gjør at bilen ser helt lik ut som FØR du lakkerte den Og slutt og ta bilder når hjula foran er i full sving,ser bare for dumt ut.

Grunnen for at jeg skriver dette,er for at jeg faktisk syns bilen er pen,men du får likksom ikke vist det frem på en skikkelig måte.

Konstruktiv kritikk kalles visst dette ;)

Anders

Jeg er faktisk helt enig med deg. Men jeg bruker et 1.3 Mp. Kamera fra 1993, så kansje derfor bildene ikke blir så bra. Skulle gjerne hatt et ortlig kamera eller noen som kunne ta noen fine bilder av den på et fint locaisen eller noe.

Update.

I dag har jeg fått lakkert Opel merket bak.

Og Polert hele bilen med autogrym.

Nå skal jeg ned og støvsuge bilen på statoil fordi jeg er for lat og dra ut støvsugern til garasjen, Og bilen har stått i ro i hele dag, :)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve og få tatt litt bilder ( Bra bilder ;) ) av Omegan i morgen, jeg synes den ble så najs ny polert og lakkert opel merket bak i bilens farge :)

Skal i morgen slipe opp chrom listene og lakkere disse svarte så de går i et med lista. tror jeg blir bra. Jeg synes også, det ble mye penere bak uten chrom lista.

Så må jeg nok , Overhale en eller begge caliperne bak, For en av de henger og det er ikke deilig, da tar jeg av skivene bak i samma slengen og ser om jeg kan få noe orden på bremse bånda til brekket i samme slengen. Noen som veit om biltema har dette til omega 2.5 v6?Pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve og få tatt litt bilder ( Bra bilder ;) ) av Omegan i morgen, jeg synes den ble så najs ny polert og lakkert opel merket bak i bilens farge :)

Skal i morgen slipe opp chrom listene og lakkere disse svarte så de går i et med lista. tror jeg blir bra. Jeg synes også, det ble mye penere bak uten chrom lista.

Så må jeg nok , Overhale en eller begge caliperne bak, For en av de henger og det er ikke deilig, da tar jeg av skivene bak i samma slengen og ser om jeg kan få noe orden på bremse bånda til brekket i samme slengen. Noen som veit om biltema har dette til omega 2.5 v6?Pris?

Mekonomen har vel de til en rimelig penge tipper jeg.. :P

96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd

X 94 Crazy Corsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekonomen handler jeg ikke fra, Bremsebånda til brekket handler jeg fra biltema. Bruker håndbrekket 1- gang i året, Så..

ja jeg veit jeg skal bruke det regelmessigt, ellers går det i stykker. Men brekket på en omega skal man ikke herje med eller noe, for det er noe piss, det er derfor det er bakhjulstrekk på den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øy, enelig fått lakka jo.... detta ser jo riktig så bra ut... få vinterhjul på dem felga du har på nå så, og få noen svære feite lisser til sommern, så blir det bra....

Hvilken Spoiler "leppe" skal jeg velge?

74001402.jpg

Vilken skal jeg velge? hjelp

er så diskre at den blir brutal...

vet om en mv6 til salgs med svenske skilter nå. til 30k. står i ski...

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øy, enelig fått lakka jo.... detta ser jo riktig så bra ut... få vinterhjul på dem felga du har på nå så, og få noen svære feite lisser til sommern, så blir det bra....

er så diskre at den blir brutal...

vet om en mv6 til salgs med svenske skilter nå. til 30k. står i ski...

JA :) FÅTT lakka den og satt på sideskjørt osv.

Ja det er planen med felga jeg har nå. Har vinterhjul til dem 17 tum hakkapelita piggdekk:)

Ja det er den spoilern jeg kommer til og gå for.

Stv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hellothere:

Jeg har ikke jobbet noe på bilen,( i dag 1 uke siden sist:omfg )

Det siste jeg gjorde var og lakkerte opel merket på Bagasjen. Og monterte bakfanger bedre.

Har noen tips hva jeg kan gjøre?

Har 0kr, Masse verktøy og altfor mye arbeidslyst :)

Og ja Polerte bilen på mandag også, Så det trenger jeg ikke gjøre. Det ble :win

Help me :wonder:

Mvh

:klovn: Sæther

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det hadde blitt fett med bøtte felger på omegaen;) sjekk om noen gidder modde det på omegaen.. . selge felga til meg da :) he he

Bøtte felger blir det uansett:) Men tenkte litt ,,Ligner jo litt på AMG felga :( men men,, Skal du kjøpe gamle felga mine??De hadde nok vært fine på volvoen din ja, men gå får BBS felga du, 18 er bedre en mine små 17, du går nok lei de fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår