Gå til innhold

Sæther Racing :Steinmetz Omega b1 2000.T EVO.

Ranger emnet

Sæther Racing

Fortsatt Gubbebil?  

139 stemmer

1. 1. Fortsatt Gubbebil?

• JA
      71
    • NEI
      68

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått lakert Opel merket bak, i bilen farge, Synes de første dagene at det så rart ut. Men nå ser det bra ut, Slik var det med eksos annlegget også ;) så dette blir nok bra.

show_image_stream.php?bid=55913203&dx=580&dy=435

I morgen tenker jeg at jeg får begynnt med sliping og lakk av chrom listene rundt bilen.:doh

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 719
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har jeg moddet rompa litt, tok litt breie dekk ;) men drit i det tenkte på hvordan bakfanger skulle se ut.

Hehe... fått inspirasjon? ;)

Bakfangeren hadde sett bra ut hvis du hadde fått gjort den litt lavere, slik som du har moddet på bildet. Det gjør mye for enderørene også - har du noe 'rundt' rørene så ser det bedre ut enn hvis de 'bare henger' under bakfangeren.

Det så forresten supersmooth ut med clean bakluke!! Hvis du kan montere åpningsmekanisme f.eks. inni bilen så har du jo muligheten til å cleane bakluken helt - det hadde hevet utseendet på rompa til darlingen din betraktelig... :ass:

Så bra ut med planene dine om senk også - bare ikke senk for mye... ;)

Hva med å fikse eksosanlegget slik at enderørene er lenger fra hverandre? Laget en liten mod i Paint.. ny, bredere/lavere bakfanger og flyttet enderørene. Hva tror du?

stherdy5.jpg

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ut den modden. Ja clean luke så veldigt bra ut,. bygge noe pop lock back eller noe har jeg tenkt på. men men mye og gjøre fortsatt på den. Men felger er første prioritet, Men jeg må få byttet reg reima nå og det skulle dem ha 6000kr for på opel. Og når du skal bytte den trenger du en haug av spesial verktøy. og når man tenker på at jeg får tak komplett mv6 motor i sverige for den prisen. Så kjører jeg med reg reima til den ryker tenkte jeg. ;) Eller så prøver jeg og bytte den selv. bare fått låst de reim hjula med en skrutrekker eller noe. kan da ikke være så vanskligt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg og volvo850 her på forumet hatt vaske/poleringsmani. Han fikk den gode iden og polere bilene i parkeringshuset i ski. Stor fin plass varmt og lyst. Vi vasket bilene jævla godt og så kjørte vi opp til parkeringshuset. Jeg svamp vasket bilen 2 ganger haha. Så begynnte vi og polere bilene og det har vi drevet med i hele dag. Og resultat ble mildt sakt GODT ;) Her er litt bilder,,,

show_image_stream.php?bid=56043840&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=56043866&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=56043875&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=56043882&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=56043885&dx=580&dy=435

Motoren fikk gjennomgå litt den også ;)

show_image_stream.php?bid=56043889&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=56043870&dx=580&dy=435

Det kommer nå til og stå i garasjen helt til Streetmeet på lørdag, tar den kansje ut en tur hvis det er pent vær.

Kappkjørte mot en M3 i stad haha. Gamle Opelen holdt jo følge haha..med litt satsing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jo meget bra ut dette! Det er verdt alt slitet når man ser det ferdige resultatet etterpå... :)

Kappkjørte mot en M3 i stad haha. Gamle Opelen holdt jo følge haha..med litt satsing.

Opel Power! :D

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jo meget bra ut dette! Det er verdt alt slitet når man ser det ferdige resultatet etterpå... :)

Jepp, Det er så deiligt og gå litt bort fra bilen når du er ferdig og bare gå og titte, åå så deiligt det er :)

Opel Power! :D

Jeea hvorfor putte så mye effekt i bilen, når folk ikke tørr og bruke det hehe. Bare og utnytte andres feighet det :) tok den i svinga ,men når vi kom ut på motorveien dro den litt i fra men men veit ikke hvor mye hk det er i en e36 m3 men men trodde faktisk den skulle ta meg mer på motorveien, jeg hadde 200 på nåla når han ga seg haha. da kjøre jeg forbi og smilte. Han så stressa ut som faen haha

og ja den var en m3 ikke en 316M3 som fettern til mustafa har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... en e46 M3 har 330hk, og veier nok ikke så veldig mye mer enn Omega V6 din.. har EKSTREMT vanskelig for å tro at du faktisk klarte å være i nærheten av å holde følge med den på en motorvei.

Just my two cent's..

Ugly is in!

- 09 Scirocco, 82 Golf C

x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6

VWAUDI-Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår