Gå til innhold

Sæther Racing :Steinmetz Omega b1 2000.T EVO.

Ranger emnet

Sæther Racing

Fortsatt Gubbebil?  

139 stemmer

1. 1. Fortsatt Gubbebil?

• JA
      71
    • NEI
      68

Anbefalte innlegg

• Svar 719
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor skifter du konstant tittel på prosjektet ditt? Syns det blir veldig rotete og følge med på Nytt navn,nytt prosjekt navn etc.

men men

Anders

Helt enig med deg der.

Dette blir garantert siste forandring av noe, men vil gjerne ha noe som stemmer da, evo500 planen tok jeg litt vann over hodet med, Så da tenkte jeg denne tittelen på tråden passet bedre.

Sæther

:doh

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fine planer :D

Gleder meg til og følge med neste år .

ja detta ser bra ut sæthern;) bare å si i fra hvis du trenger hjelp fra truck racing . og er bitte litt gubbe bil enda:) he he

Takker.

Har fått veldig bra informasjon hva jeg trenger og hvor jeg kan skaffe av folk her på bilforumet, så får vel takke dere, dere hvet hvem dere er, så får håpe jeg får i orden , noe det går og se på til neste år.

takk takk. Ja clutch bytte og motor bytte kan jeg trenge en gaffel truck til og løfte litt av vært og litt hjelpene hånd, teknisk fra din side, Og Jeppp kommer altig til og være en gubbebil, det er sån jeg liker'n :bok:

Kan legge til at jeg lakkerer felgene Svart Silkematte til neste helga. Er så møkk lei hvit fargen og og felga! Disse felgene her passer ikke en Omega B , derfor er det blitt vinterfelger, vurderte for noen dager siden og sette 15 tum orginal felga, med vinterdekk, får se hva jeg gjør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt fin bilen din nå.. men hvorfor skal du bredde? Mye finere originalt og du trenger jo ikke bredde bilen med 8.5 forran og 10 bak?

Takk :)

hvet jeg jeg ikke trenger og bredde med 8,5 foran og 10 bak , men har lyst på en litt spesiel omega, så kommer til og kjøpe meg inn to forskjermer og prøve meg fram, tror det kan bli Hot som Paris sier ;)

Sæther

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venstre bakdøra mi nei,, den er rett og fin, skulle du eventuelt sett noen ujevnheter så hadde det vært høyre foran, der synes jeg har sett at det litt ujevnt, men det er ikke noe jeg legger merke til. Nei sladdet ikke noe jeg, dro rett etter dere dro, tok en liten pirut når jeg dro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle likt å sett alle bilene til de som syns denne er gubbete:O det er den desidert fineste opeln jeg nåen gang har sett... stå på

Tusen takk, det varmer i hjertegropa og høre slikt. Får bare lyst til og gjøre mye mer med den! :)

Og jeg kan medele at jeg i morgen skal ut og kjøpe meg et nytt Digital kamera med 6,6 megapixel og stor LCD skjerm, så da kan dere ikke klage på dårligt kamera lengre :) hehe 1,3 megapixel og 8 år gammel er vel kansje ikke det beste men det holder lenge :) hehe

Sæther

Og jeg kan legge ut dette av en mersmak, ( til C20let ) ;) hehe

show_image_stream.php?bid=52156565&dx=588&dy=394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår