Gå til innhold

Sæther Racing :Steinmetz Omega b1 2000.T EVO.

Ranger emnet

Sæther Racing

Fortsatt Gubbebil?  

139 stemmer

1. 1. Fortsatt Gubbebil?

• JA
      71
    • NEI
      68

Anbefalte innlegg

• Svar 719
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

næmmen der er jo volvoen jo:) MED ØYELOKK;) ser hissig ut

Post bilder av øyelokk på og av? :p

Bort med rusta ja. Uten øyelokk syns jeg! :)

Hei!

JEg stemmer NEI til øyelokk :win

Ja kan ta bilder i morgen, med og uten eyelinerne fra Loreal :batman:

Bort med rusta yes, er noe drit med dobble stål plater fukta trenger opp der gammle tectylen ikke har har vært tett, ergo rust, mellom platene, måtte gå et stykke opp i platene, i morgen blir det voksbehandligt av hjulbue skjermerne på nytt,

Og 1 ting til, Senkefjærer på Nivå Regulering funker fett! trengte ikke bøyefølern for 5kr, engang, mye lavere og ligger MYE bedre på veien, var ute en tur og prøve kjørte i stad,,mmhmm, bare litt ortlige støtdempere nå og litt stab stag, men sikkkkler fælt på Coilovers hehe

Nå er den hvertfall lav i rompa også men må nok ut og kappe en runde foran nå, synes det gikk litt for mye opp foran en hva jeg trodde den skulle gjøre, kan ta litt bilder i morgen . hyggligt av folk følger med. :)

Min mening om øyelokka er nå 50/50.:flushit:

Sæther

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei skal ut og titte på den neste uke, blir nok til at jeg kjøper den. har lyst på den.

og det er kansje gammle bilen til far også :) han hadde en slik omega når jeg var liten, 2.0 CD 88. blå sedan, så får se :)

Men må bare beklage jeg ødela nakken i går, så har ikke klart og gått ut i garsjen og fått tatt bilder. men etter det jeg har hørt har den blitt LAV i rompa også nå :)!faen og jeg skulle også fått vasket og voksbehandlet hjulbuene på nytt i dag!

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår