Gå til innhold

Sæther Racing :Steinmetz Omega b1 2000.T EVO.

Ranger emnet

Sæther Racing

Fortsatt Gubbebil?  

139 stemmer

1. 1. Fortsatt Gubbebil?

• JA
      71
    • NEI
      68

Anbefalte innlegg

Et slikt omp ratt passer ikke særlig i en Omega B synes jeg! Men ellers liker jeg bilen din veldig godt! skal bli morro å se den med skikkelige felger!:)

Brock b1 kjøpes inn til sommer sesongen,nå skal den straks inn i vinterdvale til jeg får forsikring på den andre omegan min,(vinterbilen), trist du ikke likte rattet for det gjorde jeg ;) Må kansje bare synke inn litt det rattet, det har det gjort for meg, men men

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 719
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det her har jeg fått gjort i dag hehe ;) ikke så mye men litt..Byttet den slangen der, den gamle hadde tatt kvleden. Fikk bort den ekle lyden :)

kjøpe en meterslange på thorsov kuttet den til og satt på slangeklemmer, i går polerte jeg opp bilen i 20 grader med maskin uff uff den funker som fy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:magic: Og jeg var på biltema i Oslo og kjøpte meg Arbeidslys den funket bra, Hurra for biltema!:chairshot

5aa98e3ab072d86dc5fea3bb90869dad.jpg

f4c8bde2150033c87f71fcbbc135f62c.jpg

e754b503ee76a43183a7ef95c7471d98.jpg

bf87289dda75aaa65218c4d5720f7538.jpg

Og ja den sto ikke i garasjen i natt heller, fordi jeg er lat og orker ikke og rydde i garasjen grinchy

Og kongen selv, Freddie Mercury

freddie%20mercury%208%20-%20live.jpg

Og denne lille video snutten for og hvis hvor god han var,

http://www.youtube.com/watch?v=faUuwRDRrqA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skinner fint nå;) er det bare å begynne ,med clutchen nå som du har litt lys å lyse med:)

Venter litt med clutchen, skal få flytta over forsikringen til Omega A og få alt klart og ta av skilta på Omega B, Så skal vel få bytta til sinterclutch, men jeg driver og tenker på dette med det orginale trykkplata hmm,, lurer på om jeg skal kjøpe en trykkplate som passer bedre til sinterlamelen, Og lettere svinghjul frister litt også...:fish

Får vel begynner og demontere bakfanger snart, Steinmetz bakfangern ligger jo og støver på rommet mitt. Sammen med brekk bånda,,, Men nå skal jeg ut og vaske og støvsuge bilen innvendigt for og gjøre den klar til den siste langturen med den kansje :( ble litt trist når jeg skrev det :spermie:

Og Jett hva som skjedde med omegan i går, Jeg klarte og knærte en stor STOR rev på Ski veien(trodde jeg) :( Men det gikk bra med reven, jeg stoppet og så i speilet og han ristet på hodet og løp ut i skogen, han kom under et gjerde og løp rett i sia på bilen med et dunk! Jeg trodde jeg fikk den under dekket, men den hadde flaks tror jeg, Side skjørtet fra steinmetz pluss senken reddet den tror jeg :boxers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du nå etter at du har fjernet merket forran og lakket over merket bak og blitt ærtet for det...

Du er bare sur fordi jeg vekket deg med litt queen på full guffe i dag tidligt hehe!:fatality:

Ja savner Opel merke på bilen, men opel merket på rompa skal vel krype frem snart :)

:bok:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. Blir skikkelig sånnt rånestuk over denne nå ja. Men det overasker ikke meg :)

Vel, kommer helt ann på da. Når du ser gamle ascona/vectra med kappa fjærer, 4 fjortiser i baksetet og Opel Merke i bakruta kan man vel kalle det harry, men denne Omegan er fin stilig og ingen rånebil, de merkene tror jeg kommer til og passe bra. Merkene blir vel gjennomført plassert, så det matcher resten av bilen.

Igjen, FET Opel!

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, kommer helt ann på da. Når du ser gamle ascona/vectra med kappa fjærer, 4 fjortiser i baksetet og Opel Merke i bakruta kan man vel kalle det harry, men denne Omegan er fin stilig og ingen rånebil, de merkene tror jeg kommer til og passe bra. Merkene blir vel gjennomført plassert, så det matcher resten av bilen.

Igjen, FET Opel!

Takk, :)

hmm råne stil,,hmm tror ikke jeg skjønnte helt hva han mente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår