Gå til innhold

opel kadett c

Ranger emnet


greger1987

Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vet man får opel kadett i 2.0 liter.. så kan vell bare dra til bil opphøggern og skaffe en sånn en, så sette inn en turbo.. skl dra og kjøpe kadett c 1978 modell til torsdag, så må høre meg litt rundt, sitter bare en 1200 motor i den.. skl bruke det som et prosjekt, har satt mine planer for hvordan den skl være og sånt.. er bare 18 enda, uten jobb(A) så pappa får legge inn penger:P

Saab 93 2008, Vw golf cabriolet 1989, (x)Vw golf gt 1994, (x)Bmw e36, (x)Vw golf 1992, (x)Vw golf 1989, (x)Opel Kadett C City.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.opelhugg.no Har c20let,(calibra turbo motor) Prisene der starter på 18000 og oppover.. eller du får taki en cosworth motor. eller du bygger en turbo motor selv :D lykke til uansett!

*1995 Opel Astra*

*1986 Mercedes Benz 300E W124*

X*volvo 240GL 1990* SOLGT

X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT

x*1980 Honda civic 1.3* vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet man får opel kadett i 2.0 liter.. så kan vell bare dra til bil opphøggern og skaffe en sånn en, så sette inn en turbo.. skl dra og kjøpe kadett c 1978 modell til torsdag, så må høre meg litt rundt, sitter bare en 1200 motor i den.. skl bruke det som et prosjekt, har satt mine planer for hvordan den skl være og sånt.. er bare 18 enda, uten jobb(A) så pappa får legge inn penger:P

okeeii..men hvis du ikke har jobb(vet godt ossen d er) så er d vell ikke no vits med turbo påkostning.. kjøp en rekord 2,2i på høgger'n og sett i den, og bremser fra rekord og det får du godkjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. penger er ikke det største problemet for og si det sånn da:P så ja.. alt skl nok gå greit der! men får nok jobb straks, men pappa sponser nok en del.. starter heller med en orgentlig motor med engang, enn en lusen motor.. motor er første priortert, skl ha et rent leketøy

Saab 93 2008, Vw golf cabriolet 1989, (x)Vw golf gt 1994, (x)Bmw e36, (x)Vw golf 1992, (x)Vw golf 1989, (x)Opel Kadett C City.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://opelhugg.com/index.php?option=com_content&task=view&id=41&Itemid=34 her har du motor du kan sette i kadett'n, men jeg veit ikke helt jeg men d er kanskje ikke d beste med 1200 bakaksel på så mye power....vet ikke om d er så sunt for deg å starte med en sånn bil heller..med turbomaskin i kadett/ascona eller mante ville ikke jeg startet med enda jeg skal kjøre bilcross 3 år før lappen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. blir til og bytte det meste! men jeg vil heller starte med en orgentlig bil, og er ikke den typen som skl kjøre fort, handler mer om morro=)

jaa jeg skjønner det, men d sier dem alle d når dem nettopp har fått lappen: skal kjøre pent..men d er d få som gjør hvis man vet at når du trøkker den pedalen helt ned så går d som faaen, ingen som holder seg unna da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg holder meg unna for og si det sånn=) var heldig som overlevde rett før jul pga en bil ulykke, blir bare og kjøre fort på bane for meg;) så jeg har lært av det=P

det er bra du har skjønt det. blir oppgitt når jeg ser ungdommer som nettopp har fått lappen og har masse av power dem ikke klarer å håndtere... enkelte skjønner ikke konsekvensene av å kjøre griis på veien, så d er bra du tar det på banen i stedenfor:):thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom litt ut av tema her men:P, men ja, har litt vett i hode!! men en ting, fikk høre jeg burde bytte forakseln ell no(husker ikke så mye, var litt for full) men oxo at omega girkassa passer rett nedi på kadett'n!?

 

og er det noen som vet hvor mye bremsene til en 2.2l rekord tåler? fikk høre at de tålte inntil 250hk, er det riktig?

Saab 93 2008, Vw golf cabriolet 1989, (x)Vw golf gt 1994, (x)Bmw e36, (x)Vw golf 1992, (x)Vw golf 1989, (x)Opel Kadett C City.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom litt ut av tema her men:P, men ja, har litt vett i hode!! men en ting, fikk høre jeg burde bytte forakseln ell no(husker ikke så mye, var litt for full) men oxo at omega girkassa passer rett nedi på kadett'n!?

 

og er det noen som vet hvor mye bremsene til en 2.2l rekord tåler? fikk høre at de tålte inntil 250hk, er det riktig?

2,2i bremsene har jeg hørt ikke tar mer en 150hk( om det er sant vet jeg ikke).... hvilken motor på omega girkassa mener du da??? foraksel??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår