Gå til innhold

BMW E36 -endelig bil

Ranger emnet

Zwirc

Anbefalte innlegg

Da ble det bil på meg :)

BMW E36 - 1993 mod - 316i

bil.jpg

Vet, er ikke alu felger ect :) Men nettopp kjøpt og blir sikkert litt penger til sånt :) Får se ann på økonomi :)

Men først :

1. Sub og forsterker

(noen som har tips til ok 12" eller 2x10" subber med forsterker som driver dem godt for en ok pris)

2. evt skygge og fin men ikke overdrevet spoiler.

3. Felger (kommer med penga)

------------------------------------------------

Annet jeg skulle ha funnet er sete trekk.

Noen som vet av fine sete trekk som passer til bmw? Desverre slitt i førersetet på min bil.

Skulle også vist hvor jeg kan kjøpe dekslene som er rundt handtakene, for de hadde forige eier rotet bort når han tokk av rutene for å sote bilen :)

påforhond takk :)

(ps. bare si din mening)

:::::::::::::::::::::::::::::::::

:::: BMW 318 Is - 1993 - ::::

:::: BMW 316 I --solgt-- ::::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin bil, den manglende sotingen så ikke bra ut;)

Setetrekk? Jeg ville heller undersøkt litt f.eks på bimmers.no etter nytt sete.. sånne trekk er harry. Hvis du ikke er så opptatt av skinn og sportsstoler så hiver folk seter etter deg.;)

Jeg kjøpte ny sånn plastdings hos bmw her i bergen, kostet vel en 30kr..

Let´s go, Hammer down!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det bare er jeg som surrer nå, men du har ikke skrevet hvor stor motor det er? =)

316i, greit mange mener den er liten men er det jeg hadde rå til med min økonomi som 18 år ^^

+ forsikring på 6500,-

så venter med større motor til økonomi og bonusen bygger seg opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne kom med linker og tips til billige felger..

står 15" dekk på =/

Tror det bli for dyrt for meg å kjøper felger OG nye dekk i år...

venter heller, hvis jeg ikke finner rimelige 15" felger i 2006 ^^

EDIT: Anlegg er 1st prioritert likevell :)

Vært kult om noen kunne kommet med tips om hvordan jeg skal begynne som ikke er så kjent med anlegg ect enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det gjelder anlegg så er det VIKTIG å ta deg god tid til å legge opp skikkelige strømkabler. bruk grovt nok tversnitt og sørg for å få god kontakt og lag ordentlige koblinger. og ikke lag strømkablene lengre enn du trenger.

på 316i så er vel batteriet i motorrommet, så da kan du bruke en gumminippel som er rett under batteriet i motorrommet for å føre strømkablene gjennom torpedoveggen. og IKKE legg signalkablene fra spillern på samme side som strømkablene.

personlig så ville jeg kjøpt et bra frontsett(to-veis med delefilter), en bra sub og en stor forsterker til å dra både frontsettet og suben. og så ville jeg ha droppa høytalere i hattehylla.

1995 E34 520iE

E30 320i(X) + E30 318iS (X)

E36 320i(X)

E21 323i(X)

E34 525i(X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det gjelder anlegg så er det VIKTIG å ta deg god tid til å legge opp skikkelige strømkabler. bruk grovt nok tversnitt og sørg for å få god kontakt og lag ordentlige koblinger. og ikke lag strømkablene lengre enn du trenger.

på 316i så er vel batteriet i motorrommet, så da kan du bruke en gumminippel som er rett under batteriet i motorrommet for å føre strømkablene gjennom torpedoveggen. og IKKE legg signalkablene fra spillern på samme side som strømkablene.

personlig så ville jeg kjøpt et bra frontsett(to-veis med delefilter), en bra sub og en stor forsterker til å dra både frontsettet og suben. og så ville jeg ha droppa høytalere i hattehylla.

takk for tips, nooe forslag hvor jeg kan få kjøpt billig anlegg?

Er det lurt å kjøpe nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider