GTI_Biatch Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Hei.. Lurte på hvilke ledninger på motor nettet (digi fant 1) til g60 det skal kobles pluss på, og minus, og styre strøm.. mvh Stian :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 blir G60 lell ja? hehe Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 blir G60 lell ja? hehe hehe.. tja.. stemplene i g60'n var det man kaller oppbrukt.. å nye = dyrt.. så blir en litt billigere versjon.. bare så vi får kjørt før snøen detter.. overhaler gti motoren (var i gooo stand:) ), setter på g60 toppen, g60 innsug, g60 df1 innsprut.. så får lene åpent luftfilter :D bååååp.. Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Har stempler og råder du kan få meget billig jeg! Tror de er i grei stand.. :) PM meg Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 om ikke det.. så veit jeg om en som selger G60 blokk med stempler og alt samt 7 sett med stempelringer for 500 :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 om ikke det.. så veit jeg om en som selger G60 blokk med stempler og alt samt 7 sett med stempelringer for 500 :) ja det er jo jævlig interessant! hehe.. 500 for alt el bare ringa? hvor å hvem er detta? Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Har stempler og råder du kan få meget billig jeg!Tror de er i grei stand.. :) PM meg pris da? hehe rart slik dukker opp når man har bestemt seg for overhaling av gti? men el nett til g60??? hvor skal hva? :P stian Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg