Gå til innhold

turbo_works: volvo 242 prosjekt, alt av deler selges

Ranger emnet

volvo245

Anbefalte innlegg

Ikke mange i rallycross som helsveiser karroseriet hvertfall!

Der er ikke poenget å ha det altfor stivt heller... Understell og hjul må jo ha mest mulig trykk mot underlaget hele tiden... Og da er det jo nesten bedre med så mykt karroseri som mulig! slik at karroseriet nesten vrir seg etter underlaget.....

#84' 240 GLE "passion red edition"

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722

#86' 240 GL "vinterbil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 456
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ble røska med opp til garasjen for å hente en motor og da stod jo bilen din der så da tok vi en smug kikk. så bra ut hittil , mye igjen så du får bare jobbe litt mer med bilen og sove litt ekstra på jobben.. hehe

he he ja veien er lang:) hvem er du??

drive safe. drive volvo

_-_volvo 245_-_b23 ft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har fått med meg ang. kaross og hjuloppheng er at man skal få karossen så stiv som mulig(innenfor rimelighetens grenser) og justere understell etter hva slags kjøring (grus, Asfalt snø osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har fått med meg ang. kaross og hjuloppheng er at man skal få karossen så stiv som mulig(innenfor rimelighetens grenser) og justere understell etter hva slags kjøring (grus, Asfalt snø osv)

stemmer det du sier.... derfor det er gromt med justerbart understell;)

drive safe. drive volvo

_-_volvo 245_-_b23 ft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Fett!!

gleder meg til skatte/feriepenga kommer! da skal det handles!

for jeg klarer jo faen meg ikke å selge sykkelen...

fikk igjen endel jeg og så da skal det handles jah :D

syn jeg ikke har litt mer cash ellers så skulle jeg kjøpt den jeg.. men må prioritere bilen ;)

drive safe. drive volvo

_-_volvo 245_-_b23 ft

Lenke til kommentar
Del på andre sider