Gå til innhold

turbo_works: volvo 242 prosjekt, alt av deler selges

Ranger emnet

volvo245

Anbefalte innlegg

• Svar 456
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvis man helsveiser så ødelegger man jo en del da det blir for stivt og sprekker en del steder og bilen blir vel da myk :p menne gher er det vel ikke helsveiset? er vel sveist fuger med åpenrom på kritiske steder?

det må jo værra en grunn te at på rally og racin biler har helaveisa alle skøyter i karosseriet..

det er jo ikke for å ha lite og finne på..

til og med jeg som er 17år skjønner det...

242

240 turbo diesel

240 turbo b21et

240 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til volvo@gutten. Dette var årest tabbe. Hva får en guttunge på 16år til si noe så dumt. bilen blir da for f£€n ikke mykere, men STIVERE når man helsveiser. Tror du virkelig at rallybiler og andre sportsbiler er helsveisa for å øke kjørekomforen??

takker:D

drive safe. drive volvo

_-_volvo 245_-_b23 ft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

detta blir sjukt bra :) kult at noen gidder å gjøre så mye arbeid med en gammel volvo:D blir spennende å se på sluttresultatet:)..

takker:D må jo ta vare på de ''gamle'' ;) håper og hvet at sluttresultatet blir døts bra:)

drive safe. drive volvo

_-_volvo 245_-_b23 ft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gosj...SKulle ønske jeg hadde mot til å gjøre det samme med 242`n min.. Ser rettåslett slitsomt ut det der. Men, blir en bra bil:) En gang, EN gang, så skal jeg duppe min å!;)

ja det er mye arbeid i og syredyppe... men da blir det 100% og da, så du sitter jo igjen med en god følelse:)

drive safe. drive volvo

_-_volvo 245_-_b23 ft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til volvo@gutten. Dette var årest tabbe. Hva får en guttunge på 16år til si noe så dumt. bilen blir da for f£€n ikke mykere, men STIVERE når man helsveiser. Tror du virkelig at rallybiler og andre sportsbiler er helsveisa for å øke kjørekomforen??

når man helsveiser så blir stålet mykere på en måte .og det jeg mener met att du har ødelagt den så er det pga helsveisinga under over alt. ser liksom ikke så pent ut . men ellers så ser detta jo bare perfekt ut:P

volvo 850.95 bruks prosjekt

volvo 240 GLE.79 prosjekt

volvo 242 L.77 go bil

volvo 142 70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når man helsveiser så blir stålet mykere på en måte .og det jeg mener met att du har ødelagt den så er det pga helsveisinga under over alt. ser liksom ikke så pent ut . men ellers så ser detta jo bare perfekt ut:P

har slipt ned de fleste sveise merkene som man ser i motor rommet og diverse andre steder man putter hue får og se... men alle profesjonelle rally/drifting/bil/rallycross/nascar for og nevne noen helsveiser chassiet tror ikke de gjør det vist stålet blir mykere som du sier, men kanskje jeg misforstår deg??

drive safe. drive volvo

_-_volvo 245_-_b23 ft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har slipt ned de fleste sveise merkene som man ser i motor rommet og diverse andre steder man putter hue får og se... men alle profesjonelle rally/drifting/bil/rallycross/nascar for og nevne noen helsveiser chassiet tror ikke de gjør det vist stålet blir mykere som du sier, men kanskje jeg misforstår deg??

ok men når dem helsveiser i rally setter dem ikke på noe mere `stivinger` da?

volvo 850.95 bruks prosjekt

volvo 240 GLE.79 prosjekt

volvo 242 L.77 go bil

volvo 142 70

Lenke til kommentar
Del på andre sider