Gå til innhold

turbo_works: volvo 242 prosjekt, alt av deler selges

Ranger emnet

volvo245

Anbefalte innlegg

vil bare komme med et tips, siden det ble heftig diskutert oppi her ang sveising. det sveises med 4 cm larve og 4 cm opphold i hele karosseriet, noen skjøter rundt motorrom kan helsveises, men her bør man vite hva man gjør!. dette pga av fare for sprekkdannelser ved helsveis av karosseriet.

bare et tips!

tøff bil!

spesiellt likte jeg de hvite understellsdelene, blir videreført til min bil utover våren.

skulle kanskje ha sveisa forsterkningene som er lov i voc på bruene og armene før du lakkerte/monterte, men det kan du ev.t ta senere (les:oppgradering!) sjekk med noen som kjører voc, så får du svar!

lykke til!

biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88)

biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 456
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

her skjer det saker og ting:) i dag er bilen på egene hjul (bak) forran så må jeg vente littegran da jeg venter på noen deler som blir gulleloksert:P torsdag er det tur til pedersen racing:D hente noen flere biter til puslespillet mitt:P

drive safe. drive volvo

_-_volvo 245_-_b23 ft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått shoppa litt hos pedersen racing... Bilstein dempere, tårnstag, oljefilter flytter, stempelringer og noe annet småtteri:D fjærbeina lakkerer jeg til uka for må ta de opp av syra først, og hjulnavene er sendt til gulleloksering... så forhåpentligvis er bilen på hjul iløpet av mai:)

DSC01334.jpg

drive safe. drive volvo

_-_volvo 245_-_b23 ft

Lenke til kommentar
Del på andre sider