SCR3WDRIV3R Skrevet Oktober 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Skjønner.. Er ikke helt sikker på hva jeg har på bakakselen nå, men er en 3 trinns automat og i 100-110 ligger den på 2800-3000 rpm mener jeg å huske noe som ikke er så gunstig på motorveier :P det er hvertfall girkassa som blir bytta en gang, skaffer en med under 1:1 på høyeste gir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Oktober 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Hvis du jekker opp det ene bakhjulet, kan du sjekke utvekslingen din enkelt: Merk hjulet og mellomakselen for å kunne telle runder. Roter bakjulet en runde mens du teller omdreininger på mellomakselen. Del tallet du får med 2, og du har bakakselutvekslingen. Hvis du har diffbrems eller diffsperre må du jekke opp begge bakhjul og droppe siste punkt. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
storbilv8 Skrevet Juni 22, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2016 Vet at Cars AS har god peiling på dette. Har også kjennskap til 8,3/4 enkelt og greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.