Yndis Skrevet April 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Skriver litt her så det ikke dør helt ut :P Jeg er for tiden i militæret. Bilen står avskiltet i en garasje og venter på sommer.. Det er litt fuktig inne i bilen, og dermed har setet på passasjersiden begynt å mygle, i likhet med baksetet på høyreside. Fikk tatt det ut i går, så det skal bli behandlet. Småfiksen skal jeg ta meg av med en gang jeg blir sivilist igjen =) Starter og kjører gjør den fremdeles ;) Siter Min 86' 944NA Targa Type 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fabilichu$ Skrevet Januar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2010 Virker som den døde litt :P Noe nytt med bilen eller er den solgt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laid _Back Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Halla. Du som har hatt(?) en porsche 924, hvorda er det egentlig å kjøre med en slik bil? Jeg har sett en kompis som har en slik, og da var det hel jævlig å svinge (trengs faktisk styrke), og det var hardt å gire. Er det noe vanlig eller bare bilen hans som er i dårlig stand? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg