Gå til innhold

Min Vectra B - 1997 modell 2.0DI

Ranger emnet

ronnyaa

Anbefalte innlegg

Da var jeg blitt medlem av "Vectra klubben".

Var på Stjørdal forrige helg å hentet meg bil etter å ha letet / prutet lenge med mangt en selger ( som stort sett har blitt sint på meg, hehe )

Her er ett par bilder av den :

img1598copyti9.th.jpg img1594copydj4.th.jpg

Tenker jeg må gjøre noe småtteri med den, og der kommer dere andre forumbrukere som har liknende bil inn i bildet.

Senking :

Jeg vurderer å senke bilen moderat, så da trenger jeg anbefaling til senkesett.

Post gjerne linker til forskjellige forhandlere, da jeg ikke har noen som helst slags peiling på hva som finnes der ute av slikt.

Dekk / felger :

Til neste sesong blir det kjøpt inn nye felger og dekk til bilen, tenker jeg går for 17" felger, og da blir det vel 45 profil om jeg ikke har tatt helt feil.

Har vært borti nettsider der man får se bilen med forskjellige felger på, men husker ikke hvor jeg så det, så er det noen som vet, post link :)

Støtfanger foran :

Tenker jeg må finne en støtfanger foran med spredere, evt andre forslag.

Noen som har anelse om hvor de ligger i prissjiktet ?

Chiptrim / annen trim :

Har noen her i nærheten som leverer chiptrim fra TS-racing, så jeg tenker det blir en investering fra dem etterhvert.

Er det vits i å sette på kn filtersats ?

Hvem forhandler sett til det skal tro... link ?

Annet :

Tja, vurderer andre ting og tang for at bilen skal se litt bedre ut, er det noen som har forslag, blir de mottatt med stor takk :-)

Store frontspoilere utgår, da jeg disponerer traktor, å vil helst ikke brøyte med bilen :)

Opel Vectra B - 2.0DI - 1997 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider