Gå til innhold

Div nytt bilsterio

Ranger emnet

e-tanbe

Anbefalte innlegg

siden bilen har fått total havari bokstavelig talt typisk..

Har jeg en god del nytt bilsterio til salgs.. obs har åpnet eskene og sett på det med det har vel lite å si?

-Rockford t8004

-Pioneer tsw 3004 spl

-Infinity Kappa 652.7i

-Rockford Fosgate CP2PIS Proff kabelsett (skikkelige kabler, kjøpt hos bilradiospes)

-Billig kabelsett kostet 400 kr

-kasse som er bygd til subbern brukt 19mm mdf, lim og skruer.

Har kvittering på allt utenom forsterkern da den kommer sener med tollregning (kjøpt i usa) resten kjøpt hos bilradiospes.

Ny pris som jeg har betalt 13000.. Helt nytt ønsker bud..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt specs om det forskjellige?!;)

Hei, bare å gå inn på f.eks bilradiospes.no så ser du specsa der, evnt hjemmesidene til produsentene.

Hvis noen byr 10000 eller over for hele sulamitten slenger jeg med cd spillern som er brukt i ca 2mnd en strøken Kenwood KDC-W4031 CD-MP3 4x50 mosfet spiller..

Det er billig når bare forsterkern koster nesten 8000 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man får den for 1395 ny, så kanke du slå en del av på den prisen? så har vi en deal... :) http://no.kelkoo.com/b/a/sbs/173101/14284627.html

Selger den self god del under butikk pris.. Men har lyst til å vente litt for å se om det er noen som har lyst på komplett anlegg. Evnt om jeg får solgt noe av det dyrere som forsterkern først..

Mvh Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger den self god del under butikk pris.. Men har lyst til å vente litt for å se om det er noen som har lyst på komplett anlegg. Evnt om jeg får solgt noe av det dyrere som forsterkern først..

Mvh Fredrik

ok si ifra så fort du kan tenke deg og kjøpe spiller, så overfører jeg til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.

minst muli.

haha

nesh vanskeli å si:P

bare lurte liksom.

kan jo hende du selger den skit billig å:D

Som sagt er dette akkurat handla inn og den totale prisen hvis man skulle handla alt inn på norske butikker blir 14880 inkl materile til kassa.. Men siden jeg handla forsterkern i usa har jeg vel betalt +-13000..

Skal høre med bilradio spes om jeg kan returnere noe av varene.. Men hvis noen byr 9-11k før tirsdagen selger jeg det.

Ang pris på forsterkern tenkte rundt 5500.¨

Siden motoren sa takk for seg har jeg ikke lyst til å gi bort et nytt anlegg heller er ikke julenissen m'm

Lenke til kommentar
Del på andre sider